Så er det snart ruge-tid... :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
6 svar
2 synes godt om
16. april 2013

Lauer

Uha, det er så spændende.. sidste scanning viste 7 ægblærer ialt (på 4. stimulerings dag på kort IVF), og i morgen er det 8. dag, så må vi se hvordan det nu ser ud - om det bliver i weekenden æggene skal høstes og der skal befrugtes.. Jeg er spændt OG skræmt på samme tid 

Kryds fingre for mig, piger 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2013

Juliekp

Lauer skriver:

Uha, det er så spændende.. sidste scanning viste 7 ægblærer ialt (på 4. stimulerings dag på kort IVF), og i morgen er det 8. dag, så må vi se hvordan det nu ser ud - om det bliver i weekenden æggene skal høstes og der skal befrugtes.. Jeg er spændt OG skræmt på samme tid 

Krydser alt hvad jeg kan!  

Anmeld

16. april 2013

**Ønskebabyen

Lauer skriver:

krydser fingre for jer

Anmeld

16. april 2013

tweety2060

flot flot på kort ivf, glæder mig til opfølgningen
og

Anmeld

16. april 2013

Putomanen

Jeg alt hvad jeg kan. 7 æg er rigtig godt, især så tidligt

Anmeld

18. april 2013

Lauer

En lille opdatering:

Scanning i går viste 5 store (11-13 mm) ægblærer i den ene side og 1 stor (12 mm) i den anden side. Så 6 stk. i alt, og de vokser ca. 1 mm om dagen.. næste scanning er lørdag, og så får vi forhåbentlig en tid til ÆU til mandag og ÆO onsdag, hvis alt er OK :-)

Det er godt timet, at vi tager i sommerhus torsdag og holder forlænget weekend, så jeg rigtig kan komme igang med at ruge ;-)

Anmeld

18. april 2013

Nessie

Lauer skriver:

En lille opdatering:

Scanning i går viste 5 store (11-13 mm) ægblærer i den ene side og 1 stor (12 mm) i den anden side. Så 6 stk. i alt, og de vokser ca. 1 mm om dagen.. næste scanning er lørdag, og så får vi forhåbentlig en tid til ÆU til mandag og ÆO onsdag, hvis alt er OK :-)

Det er godt timet, at vi tager i sommerhus torsdag og holder forlænget weekend, så jeg rigtig kan komme igang med at ruge ;-)

Hvor er det spændende 

Krydser fingre for jer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.