Sko:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
6 svar
3 synes godt om
16. april 2013

MyLove E

Jeg er faldet lidt for de her sko til fisen.

Men er lidt i tvivl for jeg er lidt mest til Ecco sko og at de heller skal være meget praktiske og gode end smarte:-)

Ville i købe dem her til jeres 2år??
http://www.houseofkids.dk/products/PopUpImage.aspx ?pid=214912&iguid=50912000-f8b4-4758-b7cf-d09d 593ced22

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2013

Chris86

Hvis man ka li dem, så fejler de vel intet til en på to
Har set dem live og bryder mig slet ik om dem i de små størrelser. De ser helt forkerte ud sys jeg..

Anmeld

16. april 2013

dorthemus

Jeg ville vente for med mindre dit barn er rigtig god til at tage sko af og på selv så blir de noget bøvl...men de er så fine
Jeg har selv en datter på snart tre år og venter lige et år med den slags sko for jeg vil helst have at hun har sko og tøj der er nemt at tage af og på selv og ikke skal vente på, at få hjælp til det

Anmeld

16. april 2013

MyLove E

dorthemus skriver:

Jeg ville vente for med mindre dit barn er rigtig god til at tage sko af og på selv så blir de noget bøvl...men de er så fine
Jeg har selv en datter på snart tre år og venter lige et år med den slags sko for jeg vil helst have at hun har sko og tøj der er nemt at tage af og på selv og ikke skal vente på, at få hjælp til det

Tak:-) Men hvilke sko vil du så købe til en frisk dreng med fart på:-)

Anmeld

16. april 2013

pernille.23

jeg har købt nogle magen til, til min datter på snart 2 år, har dog ikke fået dem endnu( måske i morgen) så ved ikke hvordan de er. men glæder mig til at se.

Anmeld

16. april 2013

dorthemus

Tauf skriver:

Tak:-) Men hvilke sko vil du så købe til en frisk dreng med fart på:-)

Jeg ville vælge sko med velcro...min datter har bl.a. et par Bisgaard jeg har købt brugt (de er meget lidt brugt). De har gummi op over snuden hvilket gør at de holder længere i brug fordi de ikke blir slidt på læderet når de fx cykler på scooter eller kravler rundt på jorden eller i sandkassen
I det hele taget vil jeg kigge efter sko med forstærkning foran på snuden

Anmeld

16. april 2013

MyLove E

dorthemus skriver:

Jeg ville vælge sko med velcro...min datter har bl.a. et par Bisgaard jeg har købt brugt (de er meget lidt brugt). De har gummi op over snuden hvilket gør at de holder længere i brug fordi de ikke blir slidt på læderet når de fx cykler på scooter eller kravler rundt på jorden eller i sandkassen
I det hele taget vil jeg kigge efter sko med forstærkning foran på snuden

Ok tak:-):-)
Laver lige en " hvis mig jeres børne sko" tråd så jeg kan få lidt idéer :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.