Av for helvede egentlig. Er jeg mærkelig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2013

C-Dog

o1Mutte skriver:

Spurgte lige min mand om det samme.. Hans svar var ''Jeg ville da stikke af ''

Sikke en modig mand jeg har mig

OMG! Ja det sku da godt vi kvinder har udviklet ben i næsen ellers var vi da alle helt på røven. Dumme mænd Så må vi jo bare redde dem, så vi kan hakke på dem over de ikke reddede os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2013

1990h

FrkHamilton skriver:

Jeg er lidt en drømmer, og det ved jeg.
Nå. Men idag spørg jeg manden om han ville redde mig, eller ham selv hvis der nu kom nogle hjemmerøvere, og han siger så han ikke ville redde mig på bekostning af sit eget liv Jeg bliver lidt skuffet fordi jeg vil da redde ham før mig selv, altid. Springe ud foran en haj om nødvendigt. Er det bare mig der er dybt mærkelig? Håber i vil svare da jeg faktisk er lidt såret men ikke helt kan se om jeg bare er for fjollet

ahhaha.

nu spurgte jeg lige kæresten om han vil redde mig fremfor ham selv først hvis der kom hjemmerøvere eller en hej. og han sagde at det vil han efterfulgt af : men det ved jeg godt du ikke vil, din nærrigrøv:p

Anmeld

16. april 2013

1990h

1990h skriver:

ahhaha.

nu spurgte jeg lige kæresten om han vil redde mig fremfor ham selv først hvis der kom hjemmerøvere eller en hej. og han sagde at det vil han efterfulgt af : men det ved jeg godt du ikke vil, din nærrigrøv:p

haj*

Anmeld

16. april 2013

o1Mutte

FrkHamilton skriver:

OMG! Ja det sku da godt vi kvinder har udviklet ben i næsen ellers var vi da alle helt på røven. Dumme mænd Så må vi jo bare redde dem, så vi kan hakke på dem over de ikke reddede os

Jeps så skal der satme mobbes!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.