What to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
5 svar
3 synes godt om
16. april 2013

Mamalou

Hejsa!

Jeg har lige brug for at høre, hvad I tænker... Jeg har i vinter købt en overgangsjakke fra Miniature til min søn på snart 2 år. En anorak med lynlås i ryggen. Jeg elsker Miniatures design, så da jeg faldt over den på bud skyndte jeg mig at købe den og den er taget i brug i dag. Da jeg henter min søn hos dagplejeren "brokker" hun sig over, at lynlåsen sidder i ryggen. Det handler om, at det ikke er smart fordi min søn lige nu er ved at lære at blive selvhjulpen.

Dette havde jeg selvfølgelig ikke tænkt på, da jeg købte jakken og overvejer nu om jeg skal købe en ny eller? Men jeg tænker, at min søn selvfølgelig stadig kan lære selv at tage den på, men bare ikke lyne - lige som hvis jeg købte sko med snørebånd, som han også vil kunne tage på, men ikke binde. Dagplejeren virker lidt irriteret over det, så overvejer at købe en jakke til dagplejen og have Miniaturen til pæn brug, MEN er da lidt træt af det, da det ikke var planen.

Hvad tænker I?

Vh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2013

modesty

Mamalou skriver:

Hejsa!

Jeg har lige brug for at høre, hvad I tænker... Jeg har i vinter købt en overgangsjakke fra Miniature til min søn på snart 2 år. En anorak med lynlås i ryggen. Jeg elsker Miniatures design, så da jeg faldt over den på bud skyndte jeg mig at købe den og den er taget i brug i dag. Da jeg henter min søn hos dagplejeren "brokker" hun sig over, at lynlåsen sidder i ryggen. Det handler om, at det ikke er smart fordi min søn lige nu er ved at lære at blive selvhjulpen.

Dette havde jeg selvfølgelig ikke tænkt på, da jeg købte jakken og overvejer nu om jeg skal købe en ny eller? Men jeg tænker, at min søn selvfølgelig stadig kan lære selv at tage den på, men bare ikke lyne - lige som hvis jeg købte sko med snørebånd, som han også vil kunne tage på, men ikke binde. Dagplejeren virker lidt irriteret over det, så overvejer at købe en jakke til dagplejen og have Miniaturen til pæn brug, MEN er da lidt træt af det, da det ikke var planen.

Hvad tænker I?

Vh. Louise

Jeg ville lytte til DP'en. Find en brugt eller en ikke så dyr jakke som kan bruges dér og så brug MiniaTuren selv.

Anmeld

16. april 2013

Laulund87

Det er lige nøjagtig derfor jeg ikke har købt sådan en jakke, selvom den er fin. Det er bare ikke særlig praktisk den sidder på ryggen

Nu er det jo et dyrt og populært mærke så jeg ville sælge den videre og købe en anden god jakke der kan bruges både i DP og til pænt brug

Anmeld

16. april 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg havde beholdt jakken og tænkt over det til næste gang.

Din søn kan lære at tage jakken på, men kan nok alligevel ikke lære at lyne den i en alder af 2.

Anmeld

16. april 2013

Minforevigt

jeg bestemmer selv hvad mine børn skal ha på. Såeh jeg havde beholdt den. 

Anmeld

16. april 2013

PernilleogLouis

Mamalou skriver:

Hejsa!

Hvad tænker I?

Vh. Louise

Hvis han er to så går der jo alligevel nok noget tid inden han kan lyne lynlåsen selvom den sidder foran - hmm ja kan ikke lige se problemet i den jakke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.