Hytteost .. Hvor bruger I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2013

Skouboe

Maja_4000 skriver:

Som en slags sund tunsalat? smart :p

Det smager fantastisk - det synes jeg du skal prøve.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2013

Victoria2013

Jeg bruger det som pålæg - gerne på knækbrød. Og med en lille klat syltetøj ovenpå er det virkelig lækkert. Man kan også komme hytteost ovenpå makrel-i-tomat madder i stedet for mayonaise... og nej, det smager ikke mærkeligt og er noget jeg lærte for mange år siden

Derudover bruger jeg hytteost når jeg laver tærter. I aften en ganske lækker tærte med bacon, broccoli og en æggemasse bestående af 3 æg samt hytteost m. grillet peberfrugt

Jeg kan faktisk bedst lide Cheasy's hytteost... det er den mest fedtfattige men den jeg også syntes smager bedst. Syntes nemt hytteost bliver lidt "surt" i det, men ikke Cheasy's

Anmeld

16. april 2013

Maja88

min datter spiser det faktisk rent de aftener hun ikke gider spise kød

vi spiser også  cheasy

Anmeld

17. april 2013

asphodel

Jeg faldt for noget tid siden over en art soufflé med hytteost. Den viste sig at være en meget spændende måde at bruge produktet på, og det er anvendeligt til både dessert, frokost samt tilbehør til aftensmaden.

Jeg har billeder og opskrift på  min blog.

Anmeld

17. april 2013

pcoramt

Maja_4000 skriver:

Jeg er lidt idéforladt :b har brugt det som 'topping' på suppe og i tærte.. Men dér slutter min fantasi så

Kom gerne med gode idéer og lækre opskrifter!

fylder kyllingbryst med det og så spinat og bacon.. nam nam..

ellers så filo-dej med hytteost, spinat og så bare foldet til trekanter, penslet med lidt olie og bagt i ovnen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.