Christina91 skriver:
Hej alle sammen
Jeg fik en MA sidste torsdag, den medicinske. Jeg var til scanning i torsdags for at se om det hele var kommet ud, og det var det. Hun sagde at det så rigtig fint ud, og at min krop havde klaret det rigtig godt. (For en gangs skyld!) Men det er ikke nogen hemmelighed at jeg savner at være gravid og meget gerne vil være det igen. Hun sagde at vi gerne måtte prøve igen nu, så det var bare dejligt. Samtidig sagde hun at jeg stadig ville kunne teste positivt på en graviditetstest noget tid endnu. Jeg har så taget to tests i dag for lige at se hvordan det ser ud, og umiddelbart får jeg en meget positiv ægløsningstest og en svag graviditetstest. De er taget ud fra samme urinprøve. Jeg har lagt billederrne ind. Det første er ægløsningstesten og det andet er graviditetstesten. Mit store spørgsmål er så: Kan jeg blive gravid nu? Kan jeg stole på ægløsningstesten??
Håber at hører nogle svar. 
jeg vil sige nej, det er nok en anelse for tidligt. at dømme ud fra din graviditets test så er den stadig rimelig meget positiv. og du kan slet ikke regne med en æglæsningstest når du stadig har hcg i kroppen da graviditets hormonet kan give udslag på en ægløsningstest. hvilket jeg tror er tilfældet af at den er ret tydelig.
Man siger gerne at man har hcg i kroppen i ca 4-6 uger efter en Sa/Ma. så jeg tror at der hvertfald skal gå 2 uger endnu for det er muligt at blive gravid. men det kan da godt ske at det kan lade sig gøre nu.
håber i snart er gravide igen 

Anmeld