ikke for sarte...andre der har det så ofte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. april 2013

La´chrissen

Hej alle i skønne mennesker

Ja nu har jeg lihe et spørgsmål angående menstruation.

Ja det er jo snart et år siden jeg sidst var på hormoner osv. Og i september med sidste fryseforsøg, så det burde ikke kunne påvirke.

Men jeg har min menstruation ca hver 14. dag. Det er sgu rigtig TRÆLS!

Var til lægen i februar hvor jeg fik noget antibiotika mod underlivs betændelse. ( det skal lige siges der blev ikke taget prøver og hun kunne ikke se det, det var mere hvad jeg forklarede med blødninger osv. Fordi jeg jar haft det en gang før, så om det overhovedet var der er jeg lidt i tvivl om nu )og så havde jeg en normal månede med cyklus. Men nu er det tilbage hver 14. Dag igen. Jeg havde normal cyklus i december og i marts. Udover at jeg hat fået store spændte bryster begge gange og meget sejt slimet blod.... Sorry for detaljen

Ja nu skal jeg til lægen torsdag igen, men er der andre der har det sådan?

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2013

Stivdie

La´chrissen skriver:

Hej alle i skønne mennesker

Ja nu har jeg lihe et spørgsmål angående menstruation.

Ja det er jo snart et år siden jeg sidst var på hormoner osv. Og i september med sidste fryseforsøg, så det burde ikke kunne påvirke.

Men jeg har min menstruation ca hver 14. dag. Det er sgu rigtig TRÆLS!

Var til lægen i februar hvor jeg fik noget antibiotika mod underlivs betændelse. ( det skal lige siges der blev ikke taget prøver og hun kunne ikke se det, det var mere hvad jeg forklarede med blødninger osv. Fordi jeg jar haft det en gang før, så om det overhovedet var der er jeg lidt i tvivl om nu )og så havde jeg en normal månede med cyklus. Men nu er det tilbage hver 14. Dag igen. Jeg havde normal cyklus i december og i marts. Udover at jeg hat fået store spændte bryster begge gange og meget sejt slimet blod.... Sorry for detaljen

Ja nu skal jeg til lægen torsdag igen, men er der andre der har det sådan?

På forhånd tak

Jeg har kun prøvet at have en cyklus på 14 dage en enkelt gang, men da min cyklus måneden før var på 2,5 måned så lagde jeg ikke så meget i det.. Men håber da, du finder ud af hvorfor - og at du snart får en lidt længere cyklus igen, for det er da irriterende!

Anmeld

16. april 2013

La´chrissen

Stivdie skriver:

Jeg har kun prøvet at have en cyklus på 14 dage en enkelt gang, men da min cyklus måneden før var på 2,5 måned så lagde jeg ikke så meget i det.. Men håber da, du finder ud af hvorfor - og at du snart får en lidt længere cyklus igen, for det er da irriterende!

Ja det er bare rigtig træls. Håber også hun kan komme op med en bedre konklusion på torsdag. Jeg har jo kun lige en uges tid uden alt det halløj og så er det der igen.
Tror også manden er ved at være træt af det

Anmeld

16. april 2013

La´chrissen

Er der ikke andre?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.