udendørs legetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Kay skriver:

jeps det skal være noget med låg... men har lidt forelsket mig i denne:  https://webshop.coop.dk/vare/sandkasse-med-laag-flodhest-lilla/5700383149697?kategorier=boern%2Flegetoej%2Fkategorier%2Fsandkasser-og-tilbehoer

Den er godt nok bare mega fin!! Og den er heller ik vildt dyr! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2013

Kay

StineW79 skriver:

Den er godt nok bare mega fin!! Og den er heller ik vildt dyr! Vh stine

nej nemlig ikke tænker jeg må ud og havde nogle lege bolde til hende og så i hendes badekar eller i vores "lad cykkel" 

Anmeld

16. april 2013

optimistmor

Vi har en lidt større have, så vi skal også have en sandkasse. Men udover det, så fortalte SP at en bassin med bolde (ligesom boldrum) styrker ders sanser, så det skal vi også have! Der er desværre ikke plads på hendes værelse eller stuen, for ellers havde hun allerede fået et (:

her har min dreng et lille telt med masser af bolde i. han blir snart 3 og elsker det stadig, går det helt galt med plads kan teltet foldes sammen og bolde i poser og gemmes til der igen blir plads hihi

Anmeld

16. april 2013

Kay

optimistmor skriver:

her har min dreng et lille telt med masser af bolde i. han blir snart 3 og elsker det stadig, går det helt galt med plads kan teltet foldes sammen og bolde i poser og gemmes til der igen blir plads hihi

hvor tidligt vil du mene han havde glæde af det?

Anmeld

16. april 2013

optimistmor

Kay skriver:

hvor tidligt vil du mene han havde glæde af det?

han startede med at få 200bolde samt et badebassin oppusteligt i 1års fødselsdagsgave og har haft fuld fornøjelse af det lige siden. der var og er stadig dage hvor han ikke gider andet end de bolde når han kommer hjem fra dp ognogle gange også weekender. jeg skifter stadig rundt imin drengs legetøg fra stue og værelse så han ikke skal føle det blir for kedeligt 

eks i stuen. 2uger med dublo og fisher price littlepeople, 2uger med chugginton og en masse blandede biler, 2uger med schleich og tilbehør samt noget andet han har på værelset og2uger med boldetelt og bamser/dukker og sådan blir det byttet rundt på for han ikke skal blive træt af tingene (han har værelse på 1sal og kan ikke selv tage trapperne) og det passernogenlunde med hvornår han har brug for "nyt" der hvor vi er mest. men vil han have noget med ned om morgenen er der også plads til det. bare der minimum er 2forskellige arter legetøj af gangen så han kan mixe med det og få kreativ leg og udfoldelse 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.