Yaahhhhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
6 svar
7 synes godt om
16. april 2013

bøllen

Kan ikke komme ned fra min sky. Det går fortsat godt med bassen og børnehave. Igår og dag har han selv sagt han var klar til at skulle afsted.

sov i egen seng igen i nat

Og på vej til børnehaven mens vi cyklede og snakkede, fortalte han at S var hans ven  ( en af de 2 voksne på hans stue ) 

YAAAAHHHHHHHHH så FEDT. Han knytter bånd til de voksne.

ha en dejlig dag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2013

B&J

JUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIi søde, ej hvor er det fantastisk at læse det lyder som om det går 100% den rigtige vej nu det er bare så fantastisk

Anmeld

16. april 2013

bøllen

B&J skriver:

JUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIi søde, ej hvor er det fantastisk at læse det lyder som om det går 100% den rigtige vej nu det er bare så fantastisk

Det går så meget den rigtige vej :-)

det er så skønt , det jo en helt anden dreng jeg aflevere . Det er så dejligt hvilket bestemt hjælper på mit overskud .

Anmeld

16. april 2013

B&J

bøllen skriver:

Det går så meget den rigtige vej :-)

det er så skønt , det jo en helt anden dreng jeg aflevere . Det er så dejligt hvilket bestemt hjælper på mit overskud .

Jaaa men får meget mere overskud og man tænker ikke så meget over om ens barn går og er ked af det osv, især når man så ved det går godt og barnet er glad jamen så bliver man jo selv vildt glad

Anmeld

16. april 2013

bøllen

B&J skriver:

Jaaa men får meget mere overskud og man tænker ikke så meget over om ens barn går og er ked af det osv, især når man så ved det går godt og barnet er glad jamen så bliver man jo selv vildt glad

Helt sikkert - plus når vi før startede morgnerne sådan havde jeg jo voldsomt ondt fra start . Så at det har stået på i 4 mdr har virkeligt tæret på mine kræfter . Samt alt det med far oveni .

det har så kostet på andet plan som venner

så dejligt det går den rigtige vej nu

Anmeld

16. april 2013

B&J

bøllen skriver:

Helt sikkert - plus når vi før startede morgnerne sådan havde jeg jo voldsomt ondt fra start . Så at det har stået på i 4 mdr har virkeligt tæret på mine kræfter . Samt alt det med far oveni .

det har så kostet på andet plan som venner

så dejligt det går den rigtige vej nu

jamen sådan er det bare vores børn kommer først og det dræner en 110% det er møg hammer hårdt når vi ved vores børn ikke har det godt eller de er ked nervøse eller ja...

Anmeld

16. april 2013

bøllen

B&J skriver:

jamen sådan er det bare vores børn kommer først og det dræner en 110% det er møg hammer hårdt når vi ved vores børn ikke har det godt eller de er ked nervøse eller ja...

Det jo lige det ....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.