Voldsom smerte ved navlen. :( ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

571 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. april 2013

Bare mig..

Hej. 

Idag skulle jeg løfte et tomt kaninbur - så altså ikke mange kilo. 

Idet jeg løfter det, får jeg nærmest et smæld i navlen som stråler skævt ned mon lysten. når jeg bøjede mig frem, var det væk, men så snart jeg rejste mig, måtte jeg krymme mig sammen igen. Det var meget voldsom, og kunne ikke skjule smerterne for min datter.. Under og bagefter, var min mave hård som sten. 

Nogen der ved hvad det kan være? Jeg skal teste gtest på lørdag, men en evt graviditet kan da ikke gøre sådan noget allerede vel? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

Bare mig..

Slet ingen? 

Anmeld

15. april 2013

Krussedulle

MGN~NGM<3 skriver:

Hej. 

Idag skulle jeg løfte et tomt kaninbur - så altså ikke mange kilo. 

Idet jeg løfter det, får jeg nærmest et smæld i navlen som stråler skævt ned mon lysten. når jeg bøjede mig frem, var det væk, men så snart jeg rejste mig, måtte jeg krymme mig sammen igen. Det var meget voldsom, og kunne ikke skjule smerterne for min datter.. Under og bagefter, var min mave hård som sten. 

Nogen der ved hvad det kan være? Jeg skal teste gtest på lørdag, men en evt graviditet kan da ikke gøre sådan noget allerede vel? 

Det oplevede jeg tit! Meget tidligt i min graviditet

Såå måske det godt kan være det?

Anmeld

15. april 2013

Bare mig..

Krussedulle skriver:

Det oplevede jeg tit! Meget tidligt i min graviditet

Såå måske det godt kan være det?

Gjorde du?! der gik vel 2-3 min før jeg intet mærkede til smerterne mere. 

Anmeld

16. april 2013

Krussedulle

MGN~NGM<3 skriver:

Gjorde du?! der gik vel 2-3 min før jeg intet mærkede til smerterne mere. 

Ja, og det var ret tit, især når jeg løftede på min dreng, som kun var 4 mdr da jeg blev gravid

Anmeld

16. april 2013

Bare mig..

Krussedulle skriver:

Ja, og det var ret tit, især når jeg løftede på min dreng, som kun var 4 mdr da jeg blev gravid

Ja okay. Jeg fik et sådan smæld igen til morgen. Dog ikke nær så voldsomt, og var tættere på lysken end igår. :/ måtte dog lige stille hvad jeg havde..

Anmeld

16. april 2013

Lille-mor-93

Jeg er 22+5 og jeg har det også engang imellem, som du beskriver det, det skulle ikke være farligt, fik og vide at jeg var bare var igang med at udvide mig! Men det gør ondt, og når det sker kan jeg heller ikke stå oprejst

Anmeld

16. april 2013

Maja88

Ligsment smerter eller en fiber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.