Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
bøllen skriver: Tak Er simpelthen på bar bund
Tak Er simpelthen på bar bund
det er også svært Jeg er selv igang med at finde ud af hvor jeg skal have en portræt siddende og det er ikke nemt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
bøllen skriver: Hvor har du den henne må jeg se billede sidder og snakker tattoo med manden , har en på lænden og har længe ønsket drengenes navne . Men kan ikke finde ud af hvor
Hvor har du den henne
må jeg se billede
sidder og snakker tattoo med manden , har en på lænden og har længe ønsket drengenes navne . Men kan ikke finde ud af hvor
Sådan ser min ud, og jeg har ikke fortrudt et sekund!
Francisca skriver: Bedre?
Bedre?
ah ha Takker . Fedt sted . Men av gjorde det ikke nas
PernilleogLouis skriver: det er også svært Jeg er selv igang med at finde ud af hvor jeg skal have en portræt siddende og det er ikke nemt
Nej det jo lige det. Manden mener underarmen men ved ski ikke
af din søn ??
Mikkala91 skriver: Har min lige under brystet på ribbenene
Har min lige under brystet på ribbenene
Ej det var fin
MGN~NGM<3 skriver: Sådan ser min ud, og jeg har ikke fortrudt et sekund!
Der foreslog manden, men ved ikke om jeg vil fortryde der.
bøllen skriver: Nej det jo lige det. Manden mener underarmen men ved ski ikke af din søn ??
Hvor stor skal din være? Her har faren Louis navn på underarmen men det fylder hele underarmen - han har også man tatoveringer i forevejen
Har selv skrift på underarmen og syns det ser godt ud Og ja det er et portræt af min søn jeg vil have
bøllen skriver: Der foreslog manden, men ved ikke om jeg vil fortryde der.
Jeg synes, at det ser enormt fedt ud, og har aldrig hørt noget negativt fra andre - tvært imod.
men det er selvf. hvad man er til.
bøllen skriver: ah ha Takker . Fedt sted . Men av gjorde det ikke nas
Nej det var ikke så slemt syntes jeg. Men efter 2 timer var jeg mega øm og der ville jeg bare være færdig NU!!! Hehe
men elsker den og den sidder perfekt
PernilleogLouis skriver: Hvor stor skal din være? Her har faren Louis navn på underarmen men det fylder hele underarmen - han har også man tatoveringer i forevejen Har selv skrift på underarmen og syns det ser godt ud Og ja det er et portræt af min søn jeg vil have
Det ved jeg ikke helt. Men har jo 3 drenge så det skal der være plads til. Ved ikke om jeg ville fortryde hvis de fylder hele underarmen.
syntes det ser så fedt ud men ved ikke om jeg selv vil der.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128