Gaveideer til 1 års fødselsdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. april 2013

Muffinmus

Er heeeeelt på bar bund.
Eftersom vi jo har to børn i forvejen er det begrænset hvad hun mangler eller kommer til at mangle jo.
Alle de sædvanlig ting som legekøkken,dukker, biler, bamser, stable ditten eller datten, LEGO, løbecykler, puslespil, stort legestativ, gynge, sandkasse osv har vi jo. Vi har årskort til Randers Regnskov, får til zoo osv pg vi har klippekort til fotografering i forvejen.
Men hun bliver jo snart et og folk spørger hvad hun ønsker sig, og aner seriøst ikke hvad jeg skal svare.
Find selv på noget....men ville jo gerne kunne sige et eller andet.
Hn er en pige med krudt i måsen, begyndt at gå selv og sidder ikke stille ret længe af gangen, knokler rundt med vogne og dukkevogne osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

khaleesi

MariaE skriver:

Er heeeeelt på bar bund.
Eftersom vi jo har to børn i forvejen er det begrænset hvad hun mangler eller kommer til at mangle jo.
Alle de sædvanlig ting som legekøkken,dukker, biler, bamser, stable ditten eller datten, LEGO, løbecykler, puslespil, stort legestativ, gynge, sandkasse osv har vi jo. Vi har årskort til Randers Regnskov, får til zoo osv pg vi har klippekort til fotografering i forvejen.
Men hun bliver jo snart et og folk spørger hvad hun ønsker sig, og aner seriøst ikke hvad jeg skal svare.
Hn er en pige med krudt i måsen, begyndt at gå selv og sidder ikke stille ret længe af gangen, knokler rundt med vogne og dukkevogne osv.

Et staffeli med både tavle og en side til at sætte papir på.

indedørs rustjebane.

Oversize dukkehus.

Sengetøj med barbie, bratz osv.

Sjippetov.

Flot pigetaske med matchende sko.

Prinsessekjoler (Hvis alderen er til det!)

Sminkebord, med en masse kunstig sminke, børste og hårtørre.

Anmeld

16. april 2013

Kløver

Hvad med

Lille rutchebane
Cykelhjelm
Dyne eller dynenetræk
Penge til noget til værelset, natlampe eller andet
Tegnestativ fra IKEA
Taske til dagpleje/bh
Sko/tøj
Fotograf (1års billede)
Personlig godnathistorie
Happylights lights (hyggelys til værelset)
Musikafspiller (cd)

Anmeld

16. april 2013

mor88

Hvad med penge til hendes opsparing? Som hun så kan bruge når hun bliver ældre og virkelig ønsker sig noget

Anmeld

16. april 2013

Muffinmus

Hn mangler så absolut ikke hverken sko eller tøj eller sengetøj. Vi har nok 10 prinsesse/fe kostumer og to katte kostumer. Vi har sminkedukke, dukkehus/slot, legetelt indenfor.
Personlige godnat historier kender jeg ikke, det må jeg lige undersøge
Opsparing, puha, jamen de mangler jo ikke rigtigt noget, de har en smule på deres børneopsparing, men grunden til vi ikke sparer meget op der er at deres bedsteforældre har oprettet konti til dem. Tror allerede Sara har 15.000 kr stående er selv om hun ikke er et år endnu.
Og i den alder har de ingen ideer om penge, kun hygge, leg og kærlighed

Anmeld

16. april 2013

MortilElias2010

MariaE skriver:

Er heeeeelt på bar bund.

Www.legeakademiet.dk 

Anmeld

16. april 2013

MortilElias2010

MariaE skriver:

Hn mangler så absolut ikke hverken sko eller tøj eller sengetøj. Vi har nok 10 prinsesse/fe kostumer og to katte kostumer. Vi har sminkedukke, dukkehus/slot, legetelt indenfor.
Personlige godnat historier kender jeg ikke, det må jeg lige undersøge
Opsparing, puha, jamen de mangler jo ikke rigtigt noget, de har en smule på deres børneopsparing, men grunden til vi ikke sparer meget op der er at deres bedsteforældre har oprettet konti til dem. Tror allerede Sara har 15.000 kr stående er selv om hun ikke er et år endnu.
Og i den alder har de ingen ideer om penge, kun hygge, leg og kærlighed

Du kan også få en personlig godnatsang på CD hvor dit barns navn bliver sunget og ønsket godnat  Den er så sød. Min søn vandt den i sin tid. Prøv at fb-Google eller Google.dk 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.