Termotøj.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.681 visninger
20 svar
13 synes godt om
15. april 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Jeg mangler at få at vide hvor jeg kan købe termotøj til min datter til rimelige penge. Mærket er ligemeget. Det skal bare være godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

Laulund87

Bilka

Ved ikke hvad normalprisen er, men jeg gav 75 kr på tilbud og det er rigtig godt. Jakken er figursyet og sidder bare rigtig godt

Anmeld

15. april 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Bilka og Føtex. Det sidste vi købte i Bilka mener jeg, at vi gav omkring 100 kr for på tilbud.

Anmeld

15. april 2013

lycly

Føtex Tror det koster 250 kroner Dog er det lidt kedelige farver (pink eller sort) men det er i hvert fald billigt

Anmeld

15. april 2013

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Laulund87 skriver:

Bilka

Ved ikke hvad normalprisen er, men jeg gav 75 kr på tilbud og det er rigtig godt. Jakken er figursyet og sidder bare rigtig godt

Der er ikke nogen Bilka i nærheden hvor jeg bor men tænker da at hvis Bilka har så må Føtex også

Anmeld

15. april 2013

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
MoarHvidovre skriver:

Bilka og Føtex. Det sidste vi købte i Bilka mener jeg, at vi gav omkring 100 kr for på tilbud.

Tak Vil prøve at tage i Føtex på jagt efter et sæt

Anmeld

15. april 2013

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
LuLy skriver:

Føtex Tror det koster 250 kroner Dog er det lidt kedelige farver (pink eller sort) men det er i hvert fald billigt

Farverne går jeg ikke hundrede procent op i. Bare det er godt så er jeg tilfreds

Anmeld

15. april 2013

lycly

Omsorgsgiver skriver:

Farverne går jeg ikke hundrede procent op i. Bare det er godt så er jeg tilfreds

Spørg dem evt dernede om det kommer på tilbud inden for nærmeste fremtid (de kan se det 14 dage frem). Jeg arbejder selv i Føtex og vi vil gladeligt fortælle om det kommer på tilbud

Anmeld

15. april 2013

De3Guldklumper

Name it - 250 kr. Vi er yderst tilfreds og begge unger har det

Anmeld

15. april 2013

B&J

Her:

http://www.kids-world.dk/index.php?infoBox=2&cPath=220&osCsid=bc04b3c6474934f0b0b12ebe3812ed2f

syntes ikke det er dyrt der er slid stærkt på rumpe og knæ og syntes det er super godt og det er ikke særlig dyrt og ingen fragt

især mærket Mikk-Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.