Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bilka
Ved ikke hvad normalprisen er, men jeg gav 75 kr på tilbud og det er rigtig godt. Jakken er figursyet og sidder bare rigtig godt
Bilka og Føtex. Det sidste vi købte i Bilka mener jeg, at vi gav omkring 100 kr for på tilbud.
Laulund87 skriver: Bilka Ved ikke hvad normalprisen er, men jeg gav 75 kr på tilbud og det er rigtig godt. Jakken er figursyet og sidder bare rigtig godt
MoarHvidovre skriver: Bilka og Føtex. Det sidste vi købte i Bilka mener jeg, at vi gav omkring 100 kr for på tilbud.
LuLy skriver: Føtex Tror det koster 250 kroner Dog er det lidt kedelige farver (pink eller sort) men det er i hvert fald billigt
Føtex Tror det koster 250 kroner Dog er det lidt kedelige farver (pink eller sort) men det er i hvert fald billigt
Omsorgsgiver skriver: Farverne går jeg ikke hundrede procent op i. Bare det er godt så er jeg tilfreds
Farverne går jeg ikke hundrede procent op i. Bare det er godt så er jeg tilfreds
Her:
http://www.kids-world.dk/index.php?infoBox=2&cPath=220&osCsid=bc04b3c6474934f0b0b12ebe3812ed2f
syntes ikke det er dyrt der er slid stærkt på rumpe og knæ og syntes det er super godt og det er ikke særlig dyrt og ingen fragt
især mærket Mikk-Line
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128