hofte og knæ knækker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.746 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. april 2013

lenemor77

Har lige et lille spørgsmål

Min lille pige er 10 uger. De sidste par uger har hendes ene knæ knækket. Indenfor den seneste uge er det andet knæ også begyndt. Og i dag syntes jeg også at hendes hofte knækker.. Nogen der har prøvet det? Knæene antager jeg skyldes, at hun er disponeret til hypermobilitet. Men hoften? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

Rockertand

lenemor77 skriver:

Min lille pige er 10 uger. De sidste par uger har hendes ene knæ knækket. Indenfor den seneste uge er det andet knæ også begyndt. Og i dag syntes jeg også at hendes hofte knækker.. Nogen der har prøvet det? Knæene antager jeg skyldes, at hun er disponeret til hypermobilitet. Men hoften? 

I skal lige et smut forbi lægen til vurdering.

Vi har selv været hele møllen igennem, vurdering hos 2 børneortopædkirurger, ultralydsskanning, vurdering hos ergoterapeut og flere undersøgelser hos egen læge.

Anmeld

15. april 2013

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
lenemor77 skriver:

Det gør min datter på 11 måneder ogs og vi har været ve lægen mange gange og skal på sygehuset her den 18 for at få tjekket op på det .. Det er virkelig klamt når de knækker

Anmeld

15. april 2013

lenemor77

Argh øv.. Havde - måske lidt naivt - håbet, at det ikke var noget af betydning.. Men må nok hellere følge mit instinkt og ringe til lægen i morgen... Tak for jeres svar. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.