Hvor længe gik der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

850 visninger
29 svar
0 synes godt om
15. april 2013

esioul

Hvor længe gik der fra jeres 1 samtale på klinikken og til i var igang med 1 forsøg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

**Ønskebabyen

esioul skriver:

Hvor længe gik der fra jeres 1 samtale på klinikken og til i var igang med 1 forsøg?

5 måneder

Anmeld

15. april 2013

esioul

**Ønskebabyen skriver:

5 måneder

Det var længe.

Nogen speciel grund eller? Synes jeg har hørt om flere der kan komme igang ved den efterfølgende cyklus.

Anmeld

15. april 2013

(august)

Vi var heldige at komme til infomøde på Riget i august og startede første behandling i september...så 1 mdr

Anmeld

15. april 2013

Hullabullabulla

esioul skriver:

1 måned

Anmeld

15. april 2013

esioul

(august) skriver:

Vi var heldige at komme til infomøde på Riget i august og startede første behandling i september...så 1 mdr

Åhh hvor skønt

Anmeld

15. april 2013

esioul

Britt88 skriver:

1 måned

Jeg håber vi liiige kan nå 1 forsøg inden sommerferien. Efter kalenderen passer det med det lige kan lade sig gøre

Anmeld

15. april 2013

**Ønskebabyen

esioul skriver:

Det var længe.

Nogen speciel grund eller? Synes jeg har hørt om flere der kan komme igang ved den efterfølgende cyklus.

Ja, de fleste kommer også hurtigere igang end vi gjorde. Men det kommer jo helt an på hvor meget du/I er undersøgt inden i kommer på klinikken

Min kæreste har dårlig sædkvalitet, og skulle derfor afl. en sædprøve i marts månede som vi fik svar på til mødet med klinikken i april månede. De ville gerne have ham til at lave en ny, og der SKAL gå 3 mdr fra den første er lavet til den næste, så allerede der var vi sat 3 mdr bagud. Vi var så også meget uheldige at rende ind i deres sommerferie hvor der var lukket i 3 uger, og så havde vi selv sommerferie de efterfølgende 3 uger, så det var igen 6 uger sat tilbage.

Anmeld

15. april 2013

Diana2013

esioul skriver:

Jeg var inde til første samtale den 18/4 ( jeg havde haft mens d 7/4 ) og jeg skulle igang lige så snart jeg fik min mens, den kom bare ikke og blev gravid i stedet, det var bare et mirakel. Held og lykke med jeres forsøg

Anmeld

15. april 2013

esioul

**Ønskebabyen skriver:

Ja, de fleste kommer også hurtigere igang end vi gjorde. Men det kommer jo helt an på hvor meget du/I er undersøgt inden i kommer på klinikken

Min kæreste har dårlig sædkvalitet, og skulle derfor afl. en sædprøve i marts månede som vi fik svar på til mødet med klinikken i april månede. De ville gerne have ham til at lave en ny, og der SKAL gå 3 mdr fra den første er lavet til den næste, så allerede der var vi sat 3 mdr bagud. Vi var så også meget uheldige at rende ind i deres sommerferie hvor der var lukket i 3 uger, og så havde vi selv sommerferie de efterfølgende 3 uger, så det var igen 6 uger sat tilbage.

Åhh, ja det er længe at vente mellem de sædprøver

Jamen vi har afleveret 2 sædprøver.

Og jeg har fået lavet celleskrab, blodprøver og alt det der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.