De der huer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.050 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. april 2013

AlberteSophie

God aften Skønne mennesker!

Årh hvor har det dog bare været et herlig vejr idag, faktisk så dejligt at jeg er kommet i tvivl om hvad pokker jeg skal putte min pige i (Barnevogn) 

hun er meget varm, og sveder ekstremt. Jeg lagde hende ud i langærmet body, strømpebukser, elefanthue og dyne over. og alligevel var hun utrolig våd af sved /: øv! Hvordan skal jeg dog putte hende? Hun sover max 30 min når hun har det så varmt?

udover det, må man så gerne give dem hjelme hue på (hedder det, det?) ud og sove, altså jeg tænker, kan de blive kvalt i snorene hvis det evt river i dem? /:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

Blirnokaldrigfru

AlberteSophie skriver:

Årh hvor har det dog bare været et herlig vejr idag, faktisk så dejligt at jeg er kommet i tvivl om hvad pokker jeg skal putte min pige i (Barnevogn) 

hun er meget varm, og sveder ekstremt. Jeg lagde hende ud i langærmet body, strømpebukser, elefanthue og dyne over. og alligevel var hun utrolig våd af sved /: øv! Hvordan skal jeg dog putte hende? Hun sover max 30 min når hun har det så varmt?

udover det, må man så gerne give dem hjelme hue på (hedder det, det?) ud og sove, altså jeg tænker, kan de blive kvalt i snorene hvis det evt river i dem? /:

Min sp har sagt at når vejret er som idag (vi har haft 15 grader og let vind), så behøver de hverken hue eller vanter, hvis de er varme børn

Anmeld

15. april 2013

Sabone

AlberteSophie skriver:

Jeg arbejder i en vuggestue.. 

Vi ligger børnene ud i en trøje og det er det.. Ingen huer eller strømpebukser mere 

Selvfølgelig dyne over 

Anmeld

15. april 2013

spj

Min søn fik altså heller ikke hue på ud og sove i dag. Han er også utrolig varm.

Mine 2 børn har altid kun haft huer med snor i og dem har de også sovet i. Har da aldrig tænkt på kvælnings risiko.

Anmeld

15. april 2013

Fuglemor

Sabone skriver:

Jeg arbejder i en vuggestue.. 

Vi ligger børnene ud i en trøje og det er det.. Ingen huer eller strømpebukser mere 

Selvfølgelig dyne over 

Bliver de ikke kolde så? Min havde tynde bukser, strømper og en body på. Og udover el fleecedragt hvori der sad en hue. 

Anmeld

15. april 2013

Sabone

Mor12 skriver:

Bliver de ikke kolde så? Min havde tynde bukser, strømper og en body på. Og udover el fleecedragt hvori der sad en hue. 

Nej, det gør de ikke.. De står selvfølgelig også i krybberum, men der er åbent, så det stadig er køligt og endda koldere end uden for nogen gange 

Men lige nu er det en vurderingssag fra dag til dag, tror jeg 

Anmeld

15. april 2013

Fuglemor

Sabone skriver:

Nej, det gør de ikke.. De står selvfølgelig også i krybberum, men der er åbent, så det stadig er køligt og endda koldere end uden for nogen gange 

Men lige nu er det en vurderingssag fra dag til dag, tror jeg 

Ja det er selvfølgelig rigtig nok.

men jeg har altid haft tendens til at give vores for meget tøj på

Anmeld

15. april 2013

annec

AlberteSophie skriver:

Er jeg da ret sikker på at man må. Det gøre vi hvert fald i den vuggestue jeg arbejder i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.