superwat skriver:
jeg er en af de piger, som fik min menstruation tidligt, blev hurtigt kønsmoden på alle områder, og har hardy regelmæssig menstruation altid. begyndte at tage ppiller som 15 årig og stoppede i juni 2012, som 24 årig. Min kæreste og jeg har brugt Kingdom fra juni og indtil nu. Jeg tog ægløsningstest igår og den viste 2 streger. Tog en her tiimorgen igen og der var 2 streger.. Jeg glæder mig virkelig til at blive gravid, men har altid gået med en frygt om at det ikke kan lade sig gøre. Jeg har cyklus på 28 dage. Denne cyklus startede d. 3. April jeg er 25 år - er jeg den eneste i verden som går med en træks frygt om at det ikke kan lade sig gøre?? Jeg bliver verdens lykkeligste hvis det lykkes nu her en af dagene, men jeg er mega nervøs! Har brug for gode råd og opmuntring! Er det normalt at jeg føler og tænker anderledes under sex disse dage??? 
Jeg er nok lidt modsat af dig, at jeg var havde en mega optimistisk tanke til det og forventede at det skete med det samme, fordi man har hele sin ungdom fået at vide at "pas nu på" og "det kan ske hurtigt" osv. 
Jeg har taget p-p i nogle få år da jeg fik kæreste, men holdt op, fordi jeg syntes ikke det var sundt på kroppen og var plaget av ubehag i underlivet, underlivsbetændelse. Så har vi brugt afbrudt samlej i stedet (muligvis ikke så hænsigtsmæssigt, men jeg ville akseptere det om det skete, hvilket ikke gjorde, min kæreste har brugt den metode hele hele tiden også selv da jeg var på p-p). Vi har været sammen over 5 år, jeg har ikke brugt p-p i tre år tror jeg. Jeg er selv 23 og kæresten 25 
Jeg har været skruk i flere år, men min kæreste var ikke klar, og vi har også tænkt på økonomi, studie osv. Men i denne måned besluttede vi os at kaste os ud i PB. Vi vil gærne være unge forældre 
Den tanke ved at man tænker på baby kan jeg godt kende, man kan bare ikke lade være med at tænke på det når man har sex. Og jeg tror egentlig ikke det er forkært at tænke på det, det gør bare at kærligheden/forelskelsen vokser, barnet kommer jo ud af den kærlighed man har til hinanden 
Vi har haft vores første forsøg, lidt skræmmende før sit første forsøg, vi var sammen da jeg vurderede jeg havde æl, vi besluttede at kun give det det ene forsøg denne måned også for at så kunne vi for sjov se om det kunne ske så nemt og derved vide hvornår det var. Også fordi det passer lidt bedre i forhold til studie om det sker skete næste måned.
Men er ikke så optimistisk mere, har hørt så meget om hvor lang tid det kan tage før det lykkes. Så vi tror ikke rigtig på det er sket, men der sidder et lille håb, har ikke testdag før end sidst i måneden
Håber det lykkes for jeg hurtigt