Surrealistisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

662 visninger
4 svar
2 synes godt om
15. april 2013

superwat

jeg er en af de piger, som fik min menstruation tidligt, blev hurtigt kønsmoden på alle områder, og har hardy regelmæssig menstruation altid. begyndte at tage ppiller som 15 årig og stoppede i juni 2012, som 24 årig. Min kæreste og jeg har brugt Kingdom fra juni og indtil nu. Jeg tog ægløsningstest igår og den viste 2 streger. Tog en her tiimorgen igen og der var 2 streger.. Jeg glæder mig virkelig til at blive gravid, men har altid gået med en frygt om at det ikke kan lade sig gøre. Jeg har cyklus på 28 dage. Denne cyklus startede d.  3. April jeg er 25 år - er jeg den eneste i verden som går med en træks frygt om at det ikke kan lade sig gøre?? Jeg bliver verdens lykkeligste hvis det lykkes nu her en af dagene, men jeg er mega nervøs! Har brug for gode råd og opmuntring! Er det normalt at jeg føler og tænker anderledes under sex disse dage???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

Sabone

superwat skriver:

jeg er en af de piger, som fik min menstruation tidligt, blev hurtigt kønsmoden på alle områder, og har hardy regelmæssig menstruation altid. begyndte at tage ppiller som 15 årig og stoppede i juni 2012, som 24 årig. Min kæreste og jeg har brugt Kingdom fra juni og indtil nu. Jeg tog ægløsningstest igår og den viste 2 streger. Tog en her tiimorgen igen og der var 2 streger.. Jeg glæder mig virkelig til at blive gravid, men har altid gået med en frygt om at det ikke kan lade sig gøre. Jeg har cyklus på 28 dage. Denne cyklus startede d.  3. April jeg er 25 år - er jeg den eneste i verden som går med en træks frygt om at det ikke kan lade sig gøre?? Jeg bliver verdens lykkeligste hvis det lykkes nu her en af dagene, men jeg er mega nervøs! Har brug for gode råd og opmuntring! Er det normalt at jeg føler og tænker anderledes under sex disse dage???

Jeg havde taget p-piller i 9 år og fik også menstruation ret tidligt (som 10-årig)..

Stoppede med pillerne og i samme måned blev jeg gravid..  

Jeg var også skide bange for, at det ikke kunne lade sig gøre og havde sagt til min kæreste, at han skulle regne med at der kunne gå lang tid, før der skete noget og bum.. Der stod jeg med en positiv test 

Jeg prøvede at lade være med at tænke på baby, når vi havde sex, men jeg tror simpelthen ikke det kan lade sig gøre, at man SLET ikke tænker på det.. Jeg tænkte meget over, om jeg skulle gå på wc og "tømme" mig efter eller om jeg skulle blive liggende lidt efter og jeg aner ikke, hvilket af det der har båret frugt, for jeg gjorde begge dele i den måned 

Man man siger jo, at man ikke må fokusere på det, men det er altså svært, når man har et brændende ønske om at blive forældre! 

Anmeld

15. april 2013

BabyDrømme23

superwat skriver:

Jeg er nok lidt modsat af dig, at jeg var havde en mega optimistisk tanke til det og forventede at det skete med det samme, fordi man har hele sin ungdom fået at vide at "pas nu på" og "det kan ske hurtigt" osv. 

Jeg har taget p-p i nogle få år da jeg fik kæreste, men holdt op, fordi jeg syntes ikke det var sundt på kroppen og var plaget av ubehag i underlivet, underlivsbetændelse. Så har vi brugt afbrudt samlej i stedet (muligvis ikke så hænsigtsmæssigt, men jeg ville akseptere det om det skete, hvilket ikke gjorde, min kæreste har brugt den metode hele hele tiden også selv da jeg var på p-p). Vi har været sammen over 5 år, jeg har ikke brugt p-p i tre år tror jeg. Jeg er selv 23 og kæresten 25

Jeg har været skruk i flere år, men min kæreste var ikke klar, og vi har også tænkt på økonomi, studie osv. Men i denne måned besluttede vi os at kaste os ud i PB. Vi vil gærne være unge forældre 

Den tanke ved at man tænker på baby kan jeg godt kende, man kan bare ikke lade være med at tænke på det når man har sex. Og jeg tror egentlig ikke det er forkært at tænke på det, det gør bare at kærligheden/forelskelsen vokser, barnet kommer jo ud af den kærlighed man har til hinanden 

Vi har haft vores første forsøg, lidt skræmmende før sit første forsøg, vi var sammen da jeg vurderede jeg havde æl, vi besluttede at kun give det det ene forsøg denne måned også for at så kunne vi for sjov se om det kunne ske så nemt og derved vide hvornår det var. Også fordi det passer lidt bedre i forhold til studie om det sker skete næste måned.

Men er ikke så optimistisk mere, har hørt så meget om hvor lang tid det kan tage før det lykkes. Så vi tror ikke rigtig på det er sket, men der sidder et lille håb, har ikke testdag før end sidst i måneden

Håber det lykkes for jeg hurtigt 

Anmeld

15. april 2013

superwat

Krydser fingre nu. Gjorde det - uden at tænke baby! Er meha spændt. Tog som skrevet ægløsningstest igår og imorges begge positive.. Vi gjorde det 2 gange igår og gjorde det igen her til aften. uha hvor er der spændende om vi er fertile!

Anmeld

16. april 2013

superwat

Jamen så krydser jeg også fingre for jer!!

Vi besluttede at starte PB når min "farlige" periode i marts var overstået - for nu, hvor vi KAN planlægge lidt, så ville vi gerne undgå et decemberbarn. Jeg arbejder i en branche, hvor vi har rigtig rigtig travlt i december, så at skulle holde mit barns fødselsdag i december, det ville jeg nok ikke altid kunne fokusere 100% på, derfor har vi planlagt ved hjælp af kondomer.

Havde 1. menstruationsdag d. 3. april og har taget ægløsningstest i søndags (14. april) mandag og her til morgen - alle 3 positive, så vi hygger videre i håb om, at der så vil være nogen små haletudser klar til at befrugte når det æg løsner sig.

For at være helt ærlig så håber jeg på tvilllinger - men forstå mig ret, bliver lykkelig for hvad som helst- bare alt går som det skal.

uuuh det er spændende altså!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.