undskyld skal lig af med brok..
sagen er sådan vi var igang med 2 forsøg nu her og var til scanning i dag og hade det flottes æg på 22 mm her på 18 dagen, ha så også fået lidt homo for og gå lidt hurtigt den her gang.
så ja hade bare det her flotte æg og var bare total klar og bare lykkelig.
MEN da jeg så ringe til manden (han køre lastbil) om han kan være hjemme i morgen formiddag og ligge den her klat og så tag afsted igen, det kunne han ikke da han siden i århus og komme ikke lig hjem forbi i dag øv da også f***

åååå siden bare med våd øjen og sig det er helt ok og vi hoppe bare over den her gang og prøve og var glad.
Min søde gu tog det helt rolig og sag det kunne jo være når han kom hjem til fredag at min fin æg var klar så vi kunne selv hygge den her gang og moske håbe det kom noget ud af det

komme så ud i bil og falde helt samme gav slip på mine tår og fik luft og kom til tanker igen.. Hade bare håber vi skulle igang igen og var helt klar på det og en masse postiv tanker nu...
Men min dejlig mand skal ikke ha på hoved han ikke kunne komme hjem, han vel altid være der for mig og han ønske sig lig så stort og blive far..
bare lig en gang brok.
håber alle ha haft en skøn forårs dag.

stor knussss fra mig til jer
Anmeld