Hvordan undværer man kram, kys og sex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

690 visninger
2 svar
2 synes godt om
15. april 2013

Minforevigt

Jeg er jo ved at indstille mig på at blive alene snart.

Hvordan klarer man sig alene, uden omsorg? Kys, kram, sex? En at sove sammen med?

det skræmmer mig virkelig. 

Mig hvordan føles det når han så får en ny kæreste? Hvordan kan man overhovedet overleve det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

B&J

jamen man kan sagtens leve uden sex hvis dit behov er så stort gør det selv evt en B-ven...

kys kram, jamen det kommer når du får en ny kæreste engang og kram kan man altid få af familie og venner ved det ikke er det samme men tror ikke det er noget man tænker så meget over når man lige er blevet single..

en at sove med tager sin tid men så med tiden jamen så lever man da uden en at sove med

jamen HUSK de her ting er jo ikke noget man skal tænke på og ikke noget der skal fraholde en at gå fra den man er sammen med....

når han finder en ny jamen så finder han en ny, man kan jo ikke gøre noget HUSK hvorfor i gik fra hinanden...

Anmeld

15. april 2013

3rollinger

Minforevigt skriver:

Jeg er jo ved at indstille mig på at blive alene snart.

Hvordan klarer man sig alene, uden omsorg? Kys, kram, sex? En at sove sammen med?

det skræmmer mig virkelig. 

Mig hvordan føles det når han så får en ny kæreste? Hvordan kan man overhovedet overleve det?

Det er slet ikke sjovt at staa overfor.

Men kys og kram skal du da heldigvis ikke undvaere. Det giver boernene i overflod. Med sex maa du vaere selvhjulpen i lidt tid 

Og det med den nye kaereste ved jeg ikke af erfaring, men jeg tror det kommer af sig selv hvis/naar man moeder den rigtige. Men det bliver ikke lige imorgen eller i naeste uge, du er klar til at moede ham. Men giv det lidt tid og saa tror jeg at der aabner sig en ny interesse.

Stort 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.