Hvad er chancerne mon?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2013

Mami_Ravn

CH2012 skriver:

Hvad er mon chancerne for, at jeg kan teste positiv endnu? Jeg havde menstruation sidste gang d. 14. marts, og jeg tror, jeg havde ægløsning enten lørdag d. 30 eller mandag d. 1. April. Så i dag er det jo mellem 16 og 14 dage siden, hvis jeg altså har ret. Jeg testede ikk for ægløsning, men er ret sikker på, det var der, da jeg havde øget udflåd (undskyld detaljerne).

Men graviditetstesten i dag var negativ - dog ikk taget med morgenurin... Men hvad siger I? Kan den stadig godt nå at blive positiv? Jeg har jo ikk fået menstruation endnu, så håber den stadig kan nå at blive positiv...
Har kvalme og har ondt i brystvorterne +"bagved", og har en tre-fire gange oplevet at mit højre bryst har givet sådan nogle "spændinger" i brystet...

Jeg stoppede på p-piller 4 marts og regnede derfor også med æl udfra udflåd. med en cyklus skulle jeg have haft mens den 1 april, testede negativ den 2 april  med morgenurin, men positiv med morgenurin og middagsurin den 6 april..

Med andre ord, ja den kan godt nå at blive positiv. 

for dig!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2013

Trinebaby

CH2012 skriver:

Det var også sent... Vildt der skal være så meget forskel på kvinder, ikk? Ved du hvorfor du først kunne teste positiv der?

Jo kender også nogen der slet ikk kunne teste kun udfra en blodprøve , tror bare ikk der har været så meget i kroppen

Anmeld

17. april 2013

CH2012

Mami_Ravn skriver:

Jeg stoppede på p-piller 4 marts og regnede derfor også med æl udfra udflåd. med en cyklus skulle jeg have haft mens den 1 april, testede negativ den 2 april  med morgenurin, men positiv med morgenurin og middagsurin den 6 april..

Med andre ord, ja den kan godt nå at blive positiv. 

for dig!!

Det er jeg glad for at høre... Men jeg er bare bange for at overfortolke alt ting - selvom den grænse har jeg vist overskredet med 100km/t.  

Så må bare se tiden an - men hvis det viser sig, at jeg alligevel skal have menstruation (hvilket jeg efterhånden tror det ender med), så kan den ligeså godt komme nu, så det er overstået... 

Men det er nu dejligt at høre at det kan lykkedes for nogle - det giver lidt håb

Anmeld

18. april 2013

CH2012

Trinebaby skriver:

Jo kender også nogen der slet ikk kunne teste kun udfra en blodprøve , tror bare ikk der har været så meget i kroppen

Ja, det har jeg også tænkt - om jeg er en af de kvinder. Men må bare se tiden an. Tænker at jeg bliver skuffet - at jeg ikk er gravid, så vil bare gerne have min menstruation, hvis jeg alligevel ikk er gravid  Så det kan overstås, og vi kan komme igang med næste cyklus...

Anmeld

18. april 2013

Dididid

Hvad er mon chancerne for, at jeg kan teste positiv endnu? Jeg havde menstruation sidste gang d. 14. marts, og jeg tror, jeg havde ægløsning enten lørdag d. 30 eller mandag d. 1. April. Så i dag er det jo mellem 16 og 14 dage siden, hvis jeg altså har ret. Jeg testede ikk for ægløsning, men er ret sikker på, det var der, da jeg havde øget udflåd (undskyld detaljerne).

Men graviditetstesten i dag var negativ - dog ikk taget med morgenurin... Men hvad siger I? Kan den stadig godt nå at blive positiv? Jeg har jo ikk fået menstruation endnu, så håber den stadig kan nå at blive positiv...
Har kvalme og har ondt i brystvorterne +"bagved", og har en tre-fire gange oplevet at mit højre bryst har givet sådan nogle "spændinger" i brystet...

Ens menstruation kan udskyde sig op til flere dage, uger hvis man håber og tænker alt for meget over det. ens hjerne kan desværre også fremkalde graviditets tegn. Men synes bestemt at du skal vente et par dage med at tage en ny. Pas på med at tage glæden på forhånd da det vil gøre så ondt. Krydser fingre for at det lykkes

Anmeld

18. april 2013

CH2012

Frier8 skriver:

Ens menstruation kan udskyde sig op til flere dage, uger hvis man håber og tænker alt for meget over det. ens hjerne kan desværre også fremkalde graviditets tegn. Men synes bestemt at du skal vente et par dage med at tage en ny. Pas på med at tage glæden på forhånd da det vil gøre så ondt. Krydser fingre for at det lykkes

Det ved jeg godt - og det er også det jeg fortæller "alle" de andre kvinder herinde, dem som jeg kender personligt der prøver osv. Så jeg ved det jo godt - og ja, jeg håber da rigtig meget, men jeg forsøger også at tænke at hvis det ikk sker nu, så sker det på andet tidspunkt og så nyde at prøver og sådan... 

Men ja, der sker da noget, når man føler der er nogle signaler ind imellem. Og det er altid nemmere at give andre råd end at give dem til sig selv 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.