Hvilken cykelstol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. april 2013

Fuglemor

Kan i anbefale en god cykel stol som ikke koster det vilde. Vi skal ikke bruge den særlig tit men vil gerne en gang imellem kunne cykle en tur med vores barn. Samt hvilken cykel hjelm til et barn på 11 mdr?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

IT-nørd

Mor12 skriver:

Kan i anbefale en god cykel stol som ikke koster det vilde. Vi skal ikke bruge den særlig tit men vil gerne en gang imellem kunne cykle en tur med vores barn. Samt hvilken cykel hjelm til et barn på 11 mdr?

Var det ikke Kvicklys eget som blev testet i Tænk og var bedst i test?

Vi køber nok den hvis ikke der er kommet en nyere test hvor en anden stol bliver testet bedre

Anmeld

15. april 2013

IT-nørd

Denne model

https://webshop.coop.dk/vare/cykelstol-model-mustang-bilby/5750004555123?kategorier=sport-og-fritid%2Fcykler-og-tilbehoer%2Fcykelstole-og-anhaengere

Anmeld

15. april 2013

Fuglemor

Jo synes der er noget der ringer. Mener da osse det var den

Anmeld

15. april 2013

Fuglemor

Men hvad gør du med cykelhjelm synes nemlig den jeg prøvede var for stor og det var den mindste

Anmeld

15. april 2013

IT-nørd

Mor12 skriver:

Men hvad gør du med cykelhjelm synes nemlig den jeg prøvede var for stor og det var den mindste

Vi har ikke købt endnu, men går i en cykelbutik og vælger en hjelm der passer. Freya er 22 måneder så hun er ikke så lille

Anmeld

15. april 2013

Benjamins'mor

Vi har købt en brugt Hamax da vores gamle blev smadret. Og den virker god, min søn er allerede helt vild med den fordi der er håndtag til ham osv.

Anmeld

15. april 2013

Fuglemor

Lenchick skriver:

Vi har ikke købt endnu, men går i en cykelbutik og vælger en hjelm der passer. Freya er 22 måneder så hun er ikke så lille

Kan være vi også skal gøre det. Så vi er sikre på det er en rigtig str

Anmeld

15. april 2013

Fuglemor

Benjamins'mor skriver:

Vi har købt en brugt Hamax da vores gamle blev smadret. Og den virker god, min søn er allerede helt vild med den fordi der er håndtag til ham osv.

Døm har jeg også hørt godt om 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.