Et lille eksperment!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2013

MyLove E

FrkHamilton skriver:

Her i barselsboblen følger jeg ikke med i noget, har intet tv, jeg kan ikke holde radiolarmen ud og har prioteret baby over aviser. Så jeg anede ikke noget om det før en anden kommenterede at det var noget lockout halløj.

Min hjerne er blevet til grød. Not cool.

Vi har heller ikke tv
Men jeg høre så radio.. Men ok at en ikke ved noget. Men flok på 16 så er der 3 der ved noget om det. FOR dårligt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

MyLove E

Mama1304 skriver:

Altså jeg aner hverken hvad KL er eller hvem Michael er 

Da jeg ingen børn har i skolealderen, har jeg ikke rigtig gide følge med. Jeg har da hørt om Lockoutet, og ved da også hvad det er osv og hvilken lærer der må og ikke må arbejde.

Men det er så også det.

Min søn er 2 år. Han går heller ikke i skole. Men det skal han da en gang.. Derfor følger jeg med..

Anmeld

15. april 2013

Mettefpigen

Tauf skriver:

aananeaalalt

Jo men kan man undgå det??

Jeg aner ikk hvem manden er....

Anmeld

15. april 2013

Gittemor09

Tauf skriver:

Ja folk er ligeglad. To af dem der var der går i skole. Den ene var kun med fordi de ikke kom på overlevedes tur pga lock out. Faren til dem fik seddel. Men stadig du kan ikke undgå at høre/ se noget om det.
Nu har vi ikke tv. Men syntes da jeg høre i radioen at de er næsten på tv HVER dag....

Dem jeg snakke med i dag om det har begge børn i skole...

der vil næsten altid være en mulighed for og høre om det...

folk snakker om det, det er i tv, radio, aviser...

ja, alle steder...

og det frygtes og fortsætte de næste 14 dage endnu....

det er synd folk kan være "ligeglade", især hvis de selv går i skole eller har skolebørn....

Anmeld

15. april 2013

FrkDitte

Tauf skriver:

Hvis jeg siger KL eller Michael Sigler så ved i da godt hvad jeg snakker om ikke???

Vi var i sommerhus med hele familien og lege så selskabs lege. Man skriver en seddel med et navn eller firma hver og kommer i en skål. Vi var 2 hold, en skal så trække en seddel og sige en masse om den person eller firma, resten af holdet skal så gætte på hvad hvem/ hvad der er..

En har så skrevet Michael Sigler. Den der trækker sedlen sig så KL og ingen ved hvad han snakker om?

Fortæller så nogen om det i dag, ja det ved heller ikke lige hvad taler om..

Vil gerne derfor høre jer:-)?

Aner slet ikke hvem manden er.. 

Kan forstå det har noget med lock-outen at gøre.. den har jeg slet ikke sat mig ind i.. har ingen børn, men der kommer en til september 

og meget kan nå at ske på få år.. det gider jeg ikke spilde min tid på.. 

lock-out (eller strejke for den sags skyld) er jeg ikke tilhænger af. Det går ud over alt for mange.. Hvorfor kunne de ikke forhandle i skolernes sommerferie.. 

Og jeg tror også at folk har hørt nok om den lockout, så de er ved at være ligeglade.. 

Fortsat god forårsdag! 

D.

Anmeld

15. april 2013

De3Guldklumper

Tauf skriver:

Hvis jeg siger KL eller Michael Sigler så ved i da godt hvad jeg snakker om ikke???

Vi var i sommerhus med hele familien og lege så selskabs lege. Man skriver en seddel med et navn eller firma hver og kommer i en skål. Vi var 2 hold, en skal så trække en seddel og sige en masse om den person eller firma, resten af holdet skal så gætte på hvad hvem/ hvad der er..

En har så skrevet Michael Sigler. Den der trækker sedlen sig så KL og ingen ved hvad han snakker om?

Fortæller så nogen om det i dag, ja det ved heller ikke lige hvad taler om..

Vil gerne derfor høre jer:-)?

Jeg aner ikke hvem manden er. Jeg bliver bombarderet med det der lockout pjat på fb og må ærligt indrømme at jeg lukker øjnene.

Anmeld

15. april 2013

Mama1304

Tauf skriver:

Min søn er 2 år. Han går heller ikke i skole. Men det skal han da en gang.. Derfor følger jeg med..

Det er jo så dit valg

Min søn skal da også i skole engang, der jo lige nogle år til. Og der er jo også en masse andet som sker i verden lige nu. Så det vælger jeg at høre om

Kan jo alligevel ikke gøre noget ved deres Lockout 

Anmeld

15. april 2013

MyLove E

Mama1304 skriver:

Det er jo så dit valg

Min søn skal da også i skole engang, der jo lige nogle år til. Og der er jo også en masse andet som sker i verden lige nu. Så det vælger jeg at høre om

Kan jo alligevel ikke gøre noget ved deres Lockout 

Nej der kan vi ikke. Men vi kan heller ikke gøre ved krigen...

Men det er noget der påvirker alle mennesker på en eller anden måde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.