Så skuffet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
4 svar
3 synes godt om
15. april 2013

Anonym trådstarter

jeg er virkelig så ked af det og skuffet over min fars side af familien

mine forældre er skildt og har været det siden jeg var 9 år gammel, er idag 25 så det er jo mangeeee år siden

sagen er så den at min farmor og farfar havde guldbryllup den 11 april
jeg vidste at de tog på ferie den 9 da de ikke havde lyst til alt det der æresport og så videre..
men så er sagen den at de kom så hjem i fredags og lørdag morgen havde familien så sørget for æresport og sang og bla bla ALT MULIGT!! MEN jeg havde intet fået at vide så her sidder jeg og føler mig så snydt og skuffet over at familien bare har lukket mig ude bare fordi jeg bor på sjælland og dem på lolland

kan det virkelig retfærdiggøre det ??????

det ville jo ikke kræve dem noget at ringe og så sige heyyy vil du med lørdag morgen til æresport og sang ??
men nej jeg skulle høre det far min farmors mund selv at de var blevet overrasket og hun var ked af det over jeg ikke var kommet
jamen jeg vidste intet

så jeg er så ked af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

Chris86

Jeg var i hvert fald blevet pænt sur og det havde de også fået at vide!

Anmeld

15. april 2013

Miin'Baby'Mus

mine forældre er skildt og har været det siden jeg var 9 år gammel, er idag 25 så det er jo mangeeee år siden

jeg vidste at de tog på ferie den 9 da de ikke havde lyst til alt det der æresport og så videre..
men så er sagen den at de kom så hjem i fredags og lørdag morgen havde familien så sørget for æresport og sang og bla bla ALT MULIGT!! MEN jeg havde intet fået at vide så her sidder jeg og føler mig så snydt og skuffet over at familien bare har lukket mig ude bare fordi jeg bor på sjælland og dem på lolland

det ville jo ikke kræve dem noget at ringe og så sige heyyy vil du med lørdag morgen til æresport og sang ??
men nej jeg skulle høre det far min farmors mund selv at de var blevet overrasket og hun var ked af det over jeg ikke var kommet
jamen jeg vidste intet

så jeg er så ked af det

Ej sådan noget fis - specielt nu hvor din farmor selv fortæller at hun er ked af at du ikke var der  De burde have tænkt på din farmors glæde og ikke over hvor du bor - det er dig der tager stilling til om du vil tage turen og ikke dem  Øv altså..

Håber da at din farmor var forstående eftersom at du intet vidste 

Jeg ville slet ikke kunne dy mig for at ringe rundt og fortælle dem hvilke egoistiske ******* de er. Hm

Anmeld

15. april 2013

Anonym trådstarter

LilleNyPåVej skriver:

Ej sådan noget fis - specielt nu hvor din farmor selv fortæller at hun er ked af at du ikke var der  De burde have tænkt på din farmors glæde og ikke over hvor du bor - det er dig der tager stilling til om du vil tage turen og ikke dem  Øv altså..

Håber da at din farmor var forstående eftersom at du intet vidste 

Jeg ville slet ikke kunne dy mig for at ringe rundt og fortælle dem hvilke egoistiske ******* de er. Hm

det var hun ..

men hun blev self ked af det når jeg fortalte hende det

Anmeld

15. april 2013

LRJ

Anonym skriver:

jamen jeg vidste intet

så jeg er så ked af det

Det samme oplevede jeg til min Farmor og Farfars guldbrullyp i sommers, der var æresport og morgenmad kl 7 ved dem, for alle børn og børnebørn, undtaget mig, vidste intet om det, der var ingen der havde fortalt mig om det, og min farmor var os ked over vi ikke var der. 

Jeg har brokket mig til min familie over det, da jeg synes det var latterlig, bor kun 19 km væk fra min farmor og farfar og min far kører lige forbi mig for at komme derned de bor 50 km væk, og alligevel hørte jeg intet om det.. 

Men godt at din farmor er forstående med hvad der er sket 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.