Telenor (Det gamle Cybercity/Sonofon) Bærbar 1.-

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

930 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. juni 2009

Mira0911

Ja jeg fik reklamen ind af døren igår fra Telenor!
jeg så jo Mini Bærbar til 1 .- og blev forelsket i den...

Men men...

Der står den koster 1 .- Med Mobilt bredbånd....
Jeg kan ikke hitte ud af det Mobile Bredbånd...
Så her kommer lige nogen priser på det...

Small mobilt bredbånd:
Op til 1 Mbit hastighed
500 MB inkluderet forbrug pr. måned < - Hvordan skal det forståes? Kan man så være på alt det man vil og betale den faste pris på 99.- pr. måned?

Håber nogen kan hjælpe mig... ?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2009

Moar'en

Har lige spurgt gemalen til råds og han siger.

Du kan kun downloade 500 MB pr mdr. ellers skal du betale ekstra. Det vil sige at du maksimalt kan downloade 100 musik numre eller få vist ca 1000 sider på nettet pr mdr. (De 1000 sider er også hvergang du klikker en enkelt gang på en hjemme side) Hvis du bruger nettet meget, vil min mand være i tvivl om det vil være nok.

Håber du forstod.

Anmeld

28. juni 2009

Mira0911

Lindskjold skriver:

Har lige spurgt gemalen til råds og han siger.

Du kan kun downloade 500 MB pr mdr. ellers skal du betale ekstra. Det vil sige at du maksimalt kan downloade 100 musik numre eller få vist ca 1000 sider på nettet pr mdr. (De 1000 sider er også hvergang du klikker en enkelt gang på en hjemme side) Hvis du bruger nettet meget, vil min mand være i tvivl om det vil være nok.

Håber du forstod.

Okey, Så er den her.. Hvis din mand kan hjælpe der os ?

3.6 Mbit Hastighed
10 GB Indkluderet forbrug pr. måned 299,- pr. Måned...

Anmeld

28. juni 2009

Fines mor

Altså min erfaring indenfor det her med m-byte osv. siger mig, at folk faktisk bruger mere "trafik" end de rent faktisk selv aner.
Derfor ville jeg personligt gå efter flat rate = Fri trafik.

Prøv evt. at se på prisen hos 3 også.

Anmeld

28. juni 2009

Fines mor

Lige en ting mere.... nogle sider fylder mere i M-byte, og derfor kan det være meget vanskeligt at beregne ens forbrug. Så hvis det er noget i vil bruge ofte, eller hverdag i eks. 2 timer eller mere, så gå ikke efter noget med afregning af forbrug.

Anmeld

28. juni 2009

Moar'en

Min mand siger: Den løsning vil give dig hurtig internet (7 gange normal bredbåndshastighed (ADSL)) og med 10 GB giver det dig næsten fri internet. Du kommer hvert fald ikke over grænsen, med normal "surfing" på nettet og der er stadig plads til at se videoer på youtube og hente musik.

Prisen er heller ikke helt hen i vejret, trådløst bredbånd er lidt dyrere end "normalt" bredbånd.

Hvis du vil slippe for ekstra regninger så er det den løsning du skal vælge og med den løsning kommer du heller ikke til at vente mange sekunder på at vise sider på nettet.

For at stille det op i store træk, så fylder:

En film --> cirka 700 MB
Et musiknummer --> cirka 5MB
En side på nettet --> cirka 250 KB

1 MB er 1000 KB og og en GB er 1000 MB

Håber det er til at forstå.

Anmeld

28. juni 2009

Mira0911

Lindskjold skriver:

Min mand siger: Den løsning vil give dig hurtig internet (7 gange normal bredbåndshastighed (ADSL)) og med 10 GB giver det dig næsten fri internet. Du kommer hvert fald ikke over grænsen, med normal "surfing" på nettet og der er stadig plads til at se videoer på youtube og hente musik.

Prisen er heller ikke helt hen i vejret, trådløst bredbånd er lidt dyrere end "normalt" bredbånd.

Hvis du vil slippe for ekstra regninger så er det den løsning du skal vælge og med den løsning kommer du heller ikke til at vente mange sekunder på at vise sider på nettet.

For at stille det op i store træk, så fylder:

En film --> cirka 700 MB
Et musiknummer --> cirka 5MB
En side på nettet --> cirka 250 KB

1 MB er 1000 KB og og en GB er 1000 MB

Håber det er til at forstå.

Ih mange tak skal du have.. Tror helt sikkert det er den forbindelse jeg tager...
Vi har os bredbånd - Så kan jeg jo altid sætte stikket i den bærbar....

Anmeld

28. juni 2009

Moar'en

Det var så lidt

Manden har lige en kommentar mere: Husk når du sætter kablet i den bærbare skal du deaktivere den trådløse forbindelse da du ellers vil være på den trådløse forbindelse og det vil være den konto der trækkes på.

Anmeld

28. juni 2009

Mira0911

Lindskjold skriver:

Det var så lidt

Manden har lige en kommentar mere: Husk når du sætter kablet i den bærbare skal du deaktivere den trådløse forbindelse da du ellers vil være på den trådløse forbindelse og det vil være den konto der trækkes på.

Det skal jeg nok huske... Jeg takker for hjælpen...

Anmeld

28. juni 2009

Jordbærpigen

jeg har selv haft internet med inkluderet MB pr. måned og jeg vil ikke råde dig til at vælge det. Man bruger alt for hurtigt de MB (hvis du fx. henter mails ned med biller osv,) og det bliver alt for dyrt, da man så skal betale for de MB man bruger udover de 500.
Og det med at man kan få en mini pc til 1 kr er jo ren og skær fup og pc'en er ofte ret dårlig og samlet set kan jeg se, at du skal betale MIN. 2995 kr. for 6 måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.