Hvilken forårsjakke sal dit barn have?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2013

Carina:-)

annec skriver:

Havde faktisk også tænkt på softshell, men kan den klare hele foråret?

Ja,og mine unger synes den er rar fordi den er ret let i det.

Jeg er vældig begejstret for de der softshells 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

annec

Lunae skriver:

Camille har fået denne skønne mini a ture jakke

Hvor hun sød

Anmeld

15. april 2013

elluL

Har købt disse to fra Molo til min søn på snart 3 år Kan ikke lige finde ud af at vende billederne.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. april 2013

annec

Carina:-) skriver:

Ja,og mine unger synes den er rar fordi den er ret let i det.

Jeg er vældig begejstret for de der softshells 

Nu blev valget bare svære :b overvejer en softshell nu.. Hehe

Anmeld

15. april 2013

annec

elluL skriver:

Har købt disse to fra Molo til min søn på snart 3 år Kan ikke lige finde ud af at vende billederne.

De ser os lækre ud!

Anmeld

15. april 2013

Carina:-)

elluL skriver:

Nøj de  er fine 

Hvor har du købt den blå?

Anmeld

15. april 2013

LinLin

Har købt for læææænge siden = i sommer

Adam har fået en ticket to heaven og David en minymo. De er begge vandtætte/ i hver fald meget vandafvisende. Det er man sgu nødt til at have i DK desuden har de begge en softshell som de lige er begyndt at bruge - den er lige lidt varmere (hhv color kids (arvet fra storebror) & ej sikke lej)

Anmeld

15. april 2013

LinLin

DAs mor skriver:

Har købt for læææænge siden = i sommer

Adam har fået en ticket to heaven og David en minymo. De er begge vandtætte/ i hver fald meget vandafvisende. Det er man sgu nødt til at have i DK desuden har de begge en softshell som de lige er begyndt at bruge - den er lige lidt varmere (hhv color kids (arvet fra storebror) & ej sikke lej)

Nå ja og så har de også en fleecetrøje fra hhv katvig og molo. Havde købt en molo til Adam i str98 men den er aaaalt for stor selvom han bruger 98/104 i bluser nu, så tror der er sat forkert mærke i men den kan nok bruges til efteråret

Anmeld

15. april 2013

Laulund87

Nu har jeg godt nok lagt billede ind af Danefæ'en, men hun har også en Molo fleece (fra efteråret), en softshell og så tror jeg hun skal have en helt tynd jakke fra H&M. Har nemlig set én med sommerfugle til 129 kr. Man man vel ikke have for mange jakker vel

Anmeld

15. april 2013

LinLin

Laulund87 skriver:

Nu har jeg godt nok lagt billede ind af Danefæ'en, men hun har også en Molo fleece (fra efteråret), en softshell og så tror jeg hun skal have en helt tynd jakke fra H&M. Har nemlig set én med sommerfugle til 129 kr. Man man vel ikke have for mange jakker vel

Nej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.