Tøj i barnebogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

543 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. april 2013

MaLu8

Hej
Hvor meget tøj giver i jeres børn på i barnevognen når der er så varmt som idag?
Min datter er 9 uger og har alm. tøj, strikket heldragt, hue og dyne på. Er det for meget eller lidt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

Enirt

MaLu8 skriver:

Hej
Hvor meget tøj giver i jeres børn på i barnevognen når der er så varmt som idag?
Min datter er 9 uger og har alm. tøj, strikket heldragt, hue og dyne på. Er det for meget eller lidt?

Det har jeg også tænkt på, så kigger lige med. Min søn er dog noget ældre 3 mdr

Anmeld

15. april 2013

morethanperfect

MaLu8 skriver:

Hej

Noel er snart 7 mdr. og har bare en heldragt og en dyne på .. Ellers dør han af varme .. 

Anmeld

15. april 2013

ECOchild.dk

Hej

Jo heldigvis er det begyndt at blive varmere 

Nogle børn tåler mere tøj end andre og nogle sveder mere end andre. Jeg kan se det på mine 3 unger som jeg altid har givet sokker og fleecetrøje på i det kolde halvår. Jeg kan se, at jeg skal være obs på at yngstemand let får det varmt og bliver umulig. 

En elefanthue i bomuld, strikvanter og en let heldragt, dyne og overlæderet på vognen, men ikke tæppe bruger vi pt.

Mvh. Lotte

økologi til baby www.ecochild.dk

Anmeld

15. april 2013

Blirnokaldrigfru

MaLu8 skriver:

Hej

Min pige på 9 mdr fik en tynd bluse udenfor hendes normale tøj, hue og vanter og så dyne, men hun svedte, så jeg åbnede barnevognen, men hun svedte stadig :/ børn er forskellige, så mærk hende i nakken og find ud af om hun er tilpas der hvis hun har det for varmt kan du skubbe dynen lidt ned, hvis hun er kold kan du trække den lidt op uden hun vågner

Anmeld

16. april 2013

frk andreasen

min datter sover kun i en tynd fleece trøje og en lille hue uldsokker hun blir så hurtig varm. har hun gjordt de sidste 3 uger i går sov hun kun i sit tøj hun var driv våd da hun kom ind hun er 4 mdr

Anmeld

30. april 2013

MaLu8

Tak for jeres svar Hun sover nu i alm. tøj og en tynd fleecedragt og hun virker fint varm.

Anmeld

30. april 2013

Team Putte

MaLu8 skriver:

Hej

Ida er 10 mdr og sover lige nu i uldfleece fdragt som lukker på hænder og fødder og en tynd uld hve

Anmeld

30. april 2013

Bshizzle

Nicolai som er 1 1/2 år sover i en alm  fleece trøje med tynde bukser el. strømpebukser samt langærmede body/trøje og så hans Junior dyne 

Anmeld

30. april 2013

Juliekp

MaLu8 skriver:

Hej

Min datter er 3½ måned gammel og hun har en langærmet body på, strømpebukser og en sommerjakke med hætte. Hun ligger i en voksipose med sommerdyne i og så et lille tæppe over.

Når det er lidt varmere end idag dropper vi tæppet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.