Nøøøøøj altså

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. juni 2009

heaven

hvor er her bare stille, det er helt vildt.

nogen i live derude??

Her har vi været oppe siden lidt over 6 - lasse hoster helt vildt pt, og så gør varmen det jo ikke nemmere - og solen i soveværelset om morgenen ej heller..

idag står den på vasketøj og oprydning i stor stil, og så vil jeg gøre et bassin klar til vandplaskeri til i eftermiddag inden jeg har lovet at hente min lillebror i Århus...

tja, så er den weekend jo snart gået, og så er der liiige 2 uger tilbage på arbejde inde 3 ugers ferie kalder...

hvad laver i andre??

Jannie

D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2009

Honningblomst

heaven skriver:

hvor er her bare stille, det er helt vildt.

nogen i live derude??

Her har vi været oppe siden lidt over 6 - lasse hoster helt vildt pt, og så gør varmen det jo ikke nemmere - og solen i soveværelset om morgenen ej heller..

idag står den på vasketøj og oprydning i stor stil, og så vil jeg gøre et bassin klar til vandplaskeri til i eftermiddag inden jeg har lovet at hente min lillebror i Århus...

tja, så er den weekend jo snart gået, og så er der liiige 2 uger tilbage på arbejde inde 3 ugers ferie kalder...

hvad laver i andre??

Jannie

D

Vi har jo alle ferie herhjemme...så i går lavede vi bål i haven til klokken tolv, så ungerne sov sent og er først lige vågnet...tager ikke lang tid før alt er vent op og ned med tider herhjemme, men sommeraftener skal jo nydes.
Bertram har fået et lille hamster så det bruger han meget tid på...jeg skal lige vaske gulv i stuen så har hele huste fået den vilde omgang og så skal der pakkes til en uges ferie til ungerne, da jeg jo skal opreres i overmorgen og nok ikke er meget værd dagene efter. Vi skal til Bornholm på lørdag.
Så hvis ikke vi finder på noget i dag, så er det bare hygge slappe dag..
Knus Eva..og god dag..

Anmeld

28. juni 2009

Ox.

Jeg vågnede lige med en dejlig lille mavevirus i nat, som gav lidt mavekramper, og samtidigt synes lillepigen jeg skulle have en masse spark og slag i mavsen, som ikke gjorde det lettere.

Men nu er det heldigvis ved at være godt igen, mine forældre tager på ferie i et par uger idag, og så har min kæreste og jeg lovet at passe hund og hus, så der drager vi af til idag, skønt !

Anmeld

28. juni 2009

Mira0911

Ork der er masser af liv i mig...

Anmeld

28. juni 2009

Mathilde

Der er også liv i mig endnu 

Jeg laver absolut ikke ret meget. Jeg synes varmen er svær at holde ud med den store mave... Men jeg har bagt boller og muffins til fryseren, så lidt har jeg lavet
Idag har vi også haft besøg af Pia og Jim, som skulle hente en kat hos os.

Knus

Anmeld

28. juni 2009

Betina88

Der er liv hos mig også ..

Jeg nyder bare at gå hjemme og passe på maven , mens guldklumpen sparker en smule hist og pist .. Så er kæresten jo også hjemme .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.