Kan det være bivirkninger af crinone og estrofem? Eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.672 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. april 2013

Joerse

Godmorgen piger

Jeg har simpelthen haft den værste nat længe.. Jeg gik i seng uden der var noget at mærke overhovedet.. Og så vågner jeg kl 01:30 ca. med de vildeste smerter i maven samt kvalme, jeg går så på toilettet i håb om det ville hjælpe, men dårlig mave skyldtes det ikke.. Det hjalp ikke noget, jeg har så senere kastet en smule op af nogle gange (ikke noget voldsomt).. Nu har jeg så være vågen det meste af natten fordi jeg ikke har kunnet finde ro.. Og har det stadig skidt 

Mit spørgsmål er så, kan det være bivirkninger af medicinen? Eller har jeg måske fanget et eller andet? (Min mand er ikke dårlig og jeg har ikke spist noget min mand ikke har) Og hvis jeg har fanget noget et eller andet kan det så have betydning for vores behandling? (Jeg er på dag 8 efter ÆO hvor dag 1 er den dag det blev lagt op) 

Jeg håber der nogle der kan hjælpe mig med mine frustrationer..

Til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

babyolesen

Det kan sikkert godt være bivirkninger af Crinone, men også et æg der er ved at sætte sig fast. Der er ikke andet for, end vente til du får svar på din blodprøve.

Held og lykke.

Anmeld

15. april 2013

Joerse

babyolesen skriver:

Det kan sikkert godt være bivirkninger af Crinone, men også et æg der er ved at sætte sig fast. Der er ikke andet for, end vente til du får svar på din blodprøve.

Held og lykke.

Okey, ja der er jo i bund og grund ikke andet for end at vente på BP svar.. Men det er bare så irriterende at man skal analysere alt hvad der kan mærkes på enes krop mens man er i beh. ihh altså, men kommer man jo nok ikke helt uden om at man gør..

Og mange tak 

Anmeld

15. april 2013

Joerse

Opper den lige 

Anmeld

15. april 2013

tweety2060

Joerse skriver:

tåvaværværeOpper den lige 

Må være svar skyldig, men håber det bedste!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.