Kartoffelsalat.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.926 visninger
10 svar
7 synes godt om
14. april 2013

Alexander&Lærke

Søger en god opskrift på kartoffelsalat, har sådan lyst til kartoffelsalat og frikadeller en dag her i ugen, men syntes aldrig min kartoffelsalat Bliver sådan rigtig god.

nogen som kan hjælpe med en super god opskrift?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2013

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Alexander&Lærke skriver:

Søger en god opskrift på kartoffelsalat, har sådan lyst til kartoffelsalat og frikadeller en dag her i ugen, men syntes aldrig min kartoffelsalat Bliver sådan rigtig god.

Uha kigger lige med... Det kunne jeg også godt spise imorgen meD salat til oz...

Anmeld

14. april 2013

M (:

Alexander&Lærke skriver:

Jeg laver det altid med en dressing af creme fraise, mayonnaise, purløg, forårsløg, salt og peber.. (:

Anmeld

14. april 2013

MyLove E

Jeg har lige hørt om en kartoffelsalat lavet med Holliday dip dressing:-) Altså creme fraise med Holliday og så blandet sammen med kartofler:-)

Anmeld

14. april 2013

Alexander&Lærke

Tauf skriver:

Jeg har lige hørt om en kartoffelsalat lavet med Holliday dip dressing:-) Altså creme fraise med Holliday og så blandet sammen med kartofler:-)

Ok hvad er holiday. Det man bruger til chips normalt? Spændende hvis det kan gå til kartoffelsalat.... 

Anmeld

14. april 2013

MyLove E

Alexander&Lærke skriver:

Ok hvad er holiday. Det man bruger til chips normalt? Spændende hvis det kan gå til kartoffelsalat.... 

Ja den:-):-) Min moster sagde det var VILDT godt:-):-)

Anmeld

14. april 2013

Alexander&Lærke

Tauf skriver:

Ja den:-):-) Min moster sagde det var VILDT godt:-):-)

Ok ja måske man skulle give det et forsøg.... 

Anmeld

14. april 2013

frkanonym

Alexander&Lærke skriver:

jeg laver en dressing af creme fraise, mayonnaise, salt peber og paprika. og så purløg også. kan også finde på at skifte paprika ud med karry. begge ting er vildt godt. det skal ikke svømme i dressing, men bare lige, så kartoflerne "hænger sammen"  ..

og så er kartoflerne lune, når jeg kommer dem i dressingen, så de kan suge dressingen til sig.

Anmeld

14. april 2013

Morgensol

jeg laver en lidt alternativ kartoffelsalat da jeg ik kan li cremefraise,,

Marinaden består af

1 dl solsikkeolie
en halv dl. olivenolie
2 tsk stærk sennep
2 tsk citronsaft
Salt
Peber
Persille

Jeg plejer at lave den lidt på gefülen, men det er ca de mængder jeg bruger.

Den kan både hældes over kolde eller varme/lune kartofler og med eller uden skræl.

Anmeld

25. april 2013

Albertsen92

Creme fraiche
Ketchup
Revet løg
Karry
Salt og peber
Purløg

Alle elsker den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.