Har bare virkelig brug for at komme af mes sure opstød (ked af det går udover jer).
Okay for historien er, at hele første år af vores søns liv, ville hans far ham ikke, og så ham derfor kun 2-3 gange i hans første år. Nu er han snart tre, og nu alt det her!?
Jeg er så træt af min søns far. Han har ikke kunnet finde ud af at holde 14 dags aftaler, og er bare begyndt på sådan noget med, at han skriver 2 dage før, at han vil have ham afsted. Fordi nu har han og hans familie købt billetter til et eller andet.. Så irriterende, og det har haft lidt snak om, så nu ville vi prøve at få en 14 dags aftale op at kører igen, den er lige startet ..
Men allerede i torsdags (dagen før han skulle hente), kunne han ikke svare mig på mobilen om hvornår han kom fredag. Altså slet ikke give lyd fra sig! Så fredag morgen blev jeg nød til at ringe efter hans mor!! Manden er 25!!? Må være så pinligt!
Vi har så aftalt at jeg henter vores søn på stationen, fordi så kan jeg nå toget tilbage på samme billet, tror i så ikke at da jeg stod dernede i dag, så kom han ikke! Så ringede jeg til ham og spørger om de er på vej, hvor han bare svarer: Jamen vi spiser lige...
SPISER LIGE!? Vi havde en aftale på stationen kl. 16!
Men så tog jeg jo med bus og skidt og lort for at komme ud og hente ham, tror i han var klar i tøjer? Nej heller ikke, og da jeg så kigger min søns taske igennem for tøj, har han ikke engang fået halvdelen med tilbage!
er så træt af det ..
Det er ikke engang mig der har bedt ham om en ordning, det er ham selv, også kan han ikke engang finde ud af holde den!?
Anmeld