P-pillestop/folsyre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

656 visninger
10 svar
1 synes godt om
14. april 2013

Anonym trådstarter

Hvornår valgte du at stoppe med p-piller i forhold til pb?

Hvornår begyndte du at tage folsyre og/eller vitaminpiller til gravide i forhold til pb? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2013

mpr

Anonym skriver:

Hvornår begyndte du at tage folsyre og/eller vitaminpiller til gravide i forhold til pb? 

Jeg hoppede af p-piller i slut oktober altså 3 måneder før det var planen at vi skulle starte pb selvom det så startede lidt før og startede på vitaminer d. 1 december altså 2 måneder før og vi prøver stadig  

Anmeld

14. april 2013

B&J

jeg stoppede på P-piller 3mdr før jeg blev gravid og må indrømme jeg tog ikke vitamin piller før jeg var gravid

Anmeld

14. april 2013

Anonym trådstarter

Chel1992 skriver:

Jeg hoppede af p-piller i slut oktober altså 3 måneder før det var planen at vi skulle starte pb selvom det så startede lidt før og startede på vitaminer d. 1 december altså 2 måneder før og vi prøver stadig  

Oki, tak for dit svar var det for at få din egen cyklus før planlagt graviditet? Hvilke vitaminer tager du? 

Anmeld

14. april 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg stoppede på P-piller 3mdr før jeg blev gravid og må indrømme jeg tog ikke vitamin piller før jeg var gravid

Tak for dit svar startede I på pb lige efter du stoppede med p-piller eller? 

Anmeld

14. april 2013

khaleesi

Sluttede med p-pillerne og sprang direkte over på GraVitamin, da vi ville begynde PB lige med det samme. 

Anmeld

14. april 2013

Anonym trådstarter

khaleesi skriver:

Sluttede med p-pillerne og sprang direkte over på GraVitamin, da vi ville begynde PB lige med det samme. 

Okay, tak for dit svar

Anmeld

15. april 2013

B&J

Anonym skriver:

Tak for dit svar startede I på pb lige efter du stoppede med p-piller eller? 

jamen ja og nej, vi havde jo ubeskyttet sex og ja jeg blev gravid 3mdr efter selv om min mens var uregelmæssig så vi var heldige  

Anmeld

15. april 2013

mpr

Anonym skriver:

Oki, tak for dit svar var det for at få din egen cyklus før planlagt graviditet? Hvilke vitaminer tager du? 

Ja det var for at få min egen cyklus i og med at jeg har hørt meget om at det tager nogle måneder før stoffet fra p-pillerne er ude af kroppen at min cyklus så slet ikke fungere er så en anden ting men har hørt det var en god ide

Bruger LIVOL MULTI TOTAL Gravid med 2 piller om dagen

her er et billede hvis det gør det nemmere

http://livol.dk/voksen/wp-content/uploads/2011/05/prod-billeder-store_multi-total-gravid.jpg

Anmeld

15. april 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jamen ja og nej, vi havde jo ubeskyttet sex og ja jeg blev gravid 3mdr efter selv om min mens var uregelmæssig så vi var heldige  

Oki, skønt at I var det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.