Hvor mange penge? - enlige mødre!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.110 visninger
20 svar
3 synes godt om
14. april 2013

Anonym trådstarter

Ja, som spørgsmålet lyder; hvor mange penge bruger i i faste udgifter som enlig mor med et barn?
Hvad har i til jer selv?

Og hvilke udgifter har du? Bil osv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2013

Wimmie

Ja, som spørgsmålet lyder; hvor mange penge bruger i i faste udgifter som enlig mor med et barn?
Hvad har i til jer selv?

Jeg har faste udgifter for 12.000 om måneden og bruger ca 1500-1700 på mad og husholdning. Jeg er alene med min datter på 16 mdr. og er på SU 

Bor til leje og har ikke bil.

Anmeld

14. april 2013

ledermus

Anonym skriver:

Hvad har i til jer selv?

Jeg bruger omkring 13000 kr på faste udgifter ( har bil og lejelejlighed og gæld) derudover bruger jeg mellem 2000 og 2500 kr på mad og diverse (inkl. bleer bl.a.) har en søn på 2 år

Anmeld

14. april 2013

wamse

Jeg har udgifter for ca 9000 hver måned, og har så 5000 til alt andet

Mine udgifter er de faste som boligudgifter og så er det gæld

Anmeld

14. april 2013

Kofoed.

udgifter omkring de 12000. indtægt i alt på 12500 uden børnebidrag (ikke gået igennem endnu) og buy/bfy + tillæg (det kommer jo kun hver 3. måned). så hvis det indregnes vil jeg have cirka 5000 til mad, husholdning, tøj, transport, forlystelser osv.

Er på kh. Da jeg var på su havde jeg knap 2000 MERE i måneden pga sulån, men var nødsaget til at droppe ud, desværre.

Jeg spare på de faste udgifter, der er intet sjov eller unødigt, da jeg og min x desværre har en stor gæld sammen.

Anmeld

15. april 2013

karisima

Udbetalt ca 25000,- (løn, børnepenge fra faren og BFY)

Faste udgifter for ca 20000,- til mig og min datter på 2,5 år

Så ca 5000,- til mad og sjov og ballade. 

Vi bor i ejerlejlighed men har ingen bil. Betaler max (3000,- pr mdr) af på min studiegæld så jeg glææææder mig til at de penge bliver frigivet senere på året når alt er betalt ud :-)

Anmeld

15. april 2013

Anonym trådstarter

karisima skriver:

Vi bor i ejerlejlighed men har ingen bil. Betaler max (3000,- pr mdr) af på min studiegæld så jeg glææææder mig til at de penge bliver frigivet senere på året når alt er betalt ud :-)

Hvor meget er børnepenge fra faderen? Og hvor meget får du i BFY? :-)

Anmeld

15. april 2013

Anonym trådstarter

karisima skriver:

Det kan jeg godt forstå du gør! Det er altid godt at få lidt ekstra :-)

Jeg er ved at finde ud af om jeg har råd til at bo selv med mit barn, og hvordan tingene forholder sig som alenemor. Da alting ikke fungere optimalt sammen med faren.

Men det er nogle høje faste udgifter du har i forhold til de andre?

Anmeld

15. april 2013

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

udgifter omkring de 12000. indtægt i alt på 12500 uden børnebidrag (ikke gået igennem endnu) og buy/bfy + tillæg (det kommer jo kun hver 3. måned). så hvis det indregnes vil jeg have cirka 5000 til mad, husholdning, tøj, transport, forlystelser osv.

Er på kh. Da jeg var på su havde jeg knap 2000 MERE i måneden pga sulån, men var nødsaget til at droppe ud, desværre.

Jeg spare på de faste udgifter, der er intet sjov eller unødigt, da jeg og min x desværre har en stor gæld sammen.

Åh, det er det værste - at man stadigvæk vil komme til at hænge i fortiden. :/ det må være træls at det sænker dig.

Anmeld

15. april 2013

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Jeg har faste udgifter for 12.000 om måneden og bruger ca 1500-1700 på mad og husholdning. Jeg er alene med min datter på 16 mdr. og er på SU 

Bor til leje og har ikke bil.

12.000 lyder meget rimeligt, det vil jeg nok ligge omkring også. Men flot du ikke bruger mere i husholdningen! det vil jeg nok ikke kunne nøjes med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.