Falsk profil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.614 visninger
22 svar
40 synes godt om
14. april 2013

MyLove E

Ja jeg er virkelig bange for at der er mange der kunne tro jeg er en falsk profil.

Men det er jeg altså ikke. Men jeg ved godt at jeg det ene øjeblik er helt nede og næste så har jeg det skønt.
Sådan er mit liv bare det køre op og ned.

Jeg ved også at når jeg snakker om mit medicin så er det heller aldrig det samme. Men det er fordi jeg aldrig kan huske hvad det hedder.

Er der andre ting i måske ikke helt kan finde ud af eller ikke syntes der er nogen ordenlig sammenhæng i. Ja så skriv endelig så vil jeg gerne svare inden for mange måske får en idé om mine indlæg er falske.

Mange knus og god søndag til alle :-):-):-):-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2013

Dinna88

Hm. Hvorfor tror du det?  Er du blevet kontaktet omkring det?

Jeg har nu aldrig tænkt tanken - særligt ikke når du er så aktiv som du er 

Anmeld

14. april 2013

MyLove E

Dinna88 skriver:

Hm. Hvorfor tror du det?  Er du blevet kontaktet omkring det?

Jeg har nu aldrig tænkt tanken - særligt ikke når du er så aktiv som du er 

Nej. Men kan godt føle selv at mine indlæg kan være forvirrede :-):-(

Men tak. P.s glæder mig til at møde dig i Skive om ca 14dage:-)

Anmeld

14. april 2013

esioul

Tauf skriver:

Ja jeg er virkelig bange for at der er mange der kunne tro jeg er en falsk profil.

Men det er jeg altså ikke. Men jeg ved godt at jeg det ene øjeblik er helt nede og næste så har jeg det skønt.

Jeg ved også at når jeg snakker om mit medicin så er det heller aldrig det samme. Men det er fordi jeg aldrig kan huske hvad det hedder.

Er der andre ting i måske ikke helt kan finde ud af eller ikke syntes der er nogen ordenlig sammenhæng i. Ja så skriv endelig så vil jeg gerne svare inden for mange måske får en idé om mine indlæg er falske.

Jeg synes slet ikke du skal spilde din energi på hvad andre tænker.

Jeg er sikker på du nok skal høre hvis nogle får den mistanke.

Anmeld

14. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg tror nu også på at du er helt rigtig  X

Anmeld

14. april 2013

MyLove E

Tak:-)

Anmeld

14. april 2013

MomInTheMaking

Tauf skriver:

Altså nu ved jeg jo hvem du er IRL. og tror nu ikke der er nogen der tror du er faker.

Anmeld

14. april 2013

Troldemommi

Jeg har aldrig mistænkt dig overhovedet, og det tror jeg heller ikke de andre gør 

Monica

Anmeld

14. april 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Synes nu også du virker ægte nok 

Anmeld

14. april 2013

Laulund87

Har du ikke mødt en anden herinde fra? Det ville en faker da ikke gøre

Jeg kan da også lige skrive herinde at du rent faktisk er den du siger, hvilket jeg bestemt tror, når jeg har mødt dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.