Hvad kan det være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

558 visninger
8 svar
3 synes godt om
14. april 2013

MIWULA

Min søn har hostet siden onsdag og begyndte så at ralle helt vildt på lungerne og fredag fik han lidt feber og har haft det siden men dog kun højst 38,2.

Kan det være lungebetændelse selvom han ikk har høj feber og er glad nok?

Eller hvorfor raller og hoster han så meget?

Håber i kan hjælpe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2013

katrine26

Jeg ville helt sikkert få ham tjekket, det kan være kold lungbetændelse    Og det er ikke altid man for feber af det. Katrine26. 

Anmeld

14. april 2013

MIWULA

katrine26 skriver:

Jeg ville helt sikkert få ham tjekket, det kan være kold lungbetændelse    Og det er ikke altid man for feber af det. Katrine26. 

okey tak. ja havde planer om at besøge lægen imorgen så er han nemlig tilbage fra ferie..

Anmeld

14. april 2013

bøllen

MIWULA skriver:

Min søn har hostet siden onsdag og begyndte så at ralle helt vildt på lungerne og fredag fik han lidt feber og har haft det siden men dog kun højst 38,2.

Kan det være lungebetændelse selvom han ikk har høj feber og er glad nok?

Eller hvorfor raller og hoster han så meget?

Håber i kan hjælpe.

Forkølelse med ab ?

Anmeld

14. april 2013

MIWULA

bøllen skriver:

Forkølelse med ab ?

Tror ikk det er ab da han har haft det før og det virker ikk som om det er det igen..

Anmeld

14. april 2013

bøllen

MIWULA skriver:

Tror ikk det er ab da han har haft det før og det virker ikk som om det er det igen..

Ok så kender du jo det .. 

Her raller han, lyder som en kamel kaffe maskine der skal afkalkes. hoster og evt feber . Derfor mit bud

Anmeld

14. april 2013

MIWULA

bøllen skriver:

Ok så kender du jo det .. 

Her raller han, lyder som en kamel kaffe maskine der skal afkalkes. hoster og evt feber . Derfor mit bud

Okey .. ja kender det desværre godt.. Men sidst han havde det sådan var det nemlig lungebetændelse også da den sluttede gik der 2-3 dage så havde han sørme lungebetændelse igen..

Men første lungebetændelse havde han høj feber men ikk anden gang.. Derfor jeg mistænker han måske har det igen..

Anmeld

14. april 2013

bøllen

MIWULA skriver:

Okey .. ja kender det desværre godt.. Men sidst han havde det sådan var det nemlig lungebetændelse også da den sluttede gik der 2-3 dage så havde han sørme lungebetændelse igen..

Men første lungebetændelse havde han høj feber men ikk anden gang.. Derfor jeg mistænker han måske har det igen..

Så kunne det da sagtens være det. Her har han ikke haft lungebetændelse, så kender ikke symptomerne på det.

øv han skal døje med det

Anmeld

14. april 2013

MIWULA

bøllen skriver:

Så kunne det da sagtens være det. Her har han ikke haft lungebetændelse, så kender ikke symptomerne på det.

øv han skal døje med det

Ej hvor dejligt. Ja det er ret surt men nu tager vi ned til lægen imorgen og finder ud af det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.