HJÆLP opskrift med røget laks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2013

MyLove E

bøllen skriver:

V

Jamen det må vi ski prøve. Har en tendens til KUN at lave retter jeg/ vi kender. Elsker at lave / spise mad MEN er kræsen. Så holder mig gerne til ting jeg kender 

Vi er begyndt at lave madplan med nye opskrifter:-)
Pt er det fra arla.dk Man kan finde mange spændene retter som man ikke ER vant til. Eller nogen man er vant til bare anderledes:-):-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2013

bøllen

Tauf skriver:

Vi er begyndt at lave madplan med nye opskrifter:-)
Pt er det fra arla.dk Man kan finde mange spændene retter som man ikke ER vant til. Eller nogen man er vant til bare anderledes:-):-)

Jeg prøver også løbende at finde nye opskrifter. Men idet jeg er kræsen ( SLET SLET ikke så meget som før ) er der bare mange ingrendienser jeg aldrig har brugt. Og så ender jeg som regel med noget vi kender .. Kan du følge mig ?

Anmeld

14. april 2013

MyLove E

bøllen skriver:

Jeg prøver også løbende at finde nye opskrifter. Men idet jeg er kræsen ( SLET SLET ikke så meget som før ) er der bare mange ingrendienser jeg aldrig har brugt. Og så ender jeg som regel med noget vi kender .. Kan du følge mig ?

Ja det kan jeg godt:-) Men måske din kræsenhed bunder i at ikke "turde" prøve noget nyt:-):-)

Anmeld

14. april 2013

bøllen

Tauf skriver:

Ja det kan jeg godt:-) Men måske din kræsenhed bunder i at ikke "turde" prøve noget nyt:-):-)

Det ved jeg ski ikke, har som barn været MEGET MEGET kræsen. Og først her i mit voksen liv begyndt at smage nye ting. Så jo måske. Nok også mere , jeg kender det ikke, så gider ikke bruge tid på at lave det hvis det så smager af h til... Elsker mad så det skal bare smage godt. syntes derfor det er rat med en opskrift som smager godt og ikke bare en tilfældig på google.

Anmeld

14. april 2013

MyLove E

bøllen skriver:

Det ved jeg ski ikke, har som barn været MEGET MEGET kræsen. Og først her i mit voksen liv begyndt at smage nye ting. Så jo måske. Nok også mere , jeg kender det ikke, så gider ikke bruge tid på at lave det hvis det så smager af h til... Elsker mad så det skal bare smage godt. syntes derfor det er rat med en opskrift som smager godt og ikke bare en tilfældig på google.

Men det rigtig:-) Men du kan bare sige til så kan prøve at komme med små forslag til de kendte ret med lidt nyt i:-) Hvis man starter lige så stille som du jo også har gjort, så er der flere ting man kommer til at kunne li.

Jeg kan godt lide at lave mad hvor man så lige prøver at putte lidt af det i og en smule af det og VUPTi en skøn ret:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.