Gt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

775 visninger
11 svar
3 synes godt om
14. april 2013

Anonym trådstarter

jeg er 4 dage over tiden.

jeg vil tage en graviditetstest, men med morgenurin eller fordi jeg er 4 dage over tiden, kan jeg tage den senere idag? (skal lige hente en)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2013

Christina74

Ja hent du bare en og tag den med det samme :-) 

Anmeld

15. april 2013

M&J87

Anonym skriver:

jeg er 4 dage over tiden.

jeg vil tage en graviditetstest, men med morgenurin eller fordi jeg er 4 dage over tiden, kan jeg tage den senere idag? (skal lige hente en)

Fik du taget en test :-)

Anmeld

15. april 2013

Anonym trådstarter

M&J87 skriver:

Fik du taget en test :-)

ja den var negativ, men stadig ingen mens

fatter ingenting

Anmeld

15. april 2013

M&J87

jeg fik først en positiv test 5+0, dvs da jeg var 5 dage over var min test stadig negativ.

Anmeld

15. april 2013

Anonym trådstarter

M&J87 skriver:

jeg fik først en positiv test 5+0, dvs da jeg var 5 dage over var min test stadig negativ.

efter forventet mens dag, hvor mange gange proevede du?

Anmeld

15. april 2013

M&J87

dagligt. jeg tog dog ikke en test 4+6, men den var negativ 4+5 og 5+0 fik jeg en meget svag streg nr. 2.  JEg vil gerne vise dig et billede af den første test, man kan ikke finde ud af det ?

Anmeld

15. april 2013

Anonym trådstarter

M&J87 skriver:

dagligt. jeg tog dog ikke en test 4+6, men den var negativ 4+5 og 5+0 fik jeg en meget svag streg nr. 2.  JEg vil gerne vise dig et billede af den første test, man kan ikke finde ud af det ?

der hvor du skriver tilbage, scoller du LIDT laengere ned af siden. Saa finder du "vaelg filer" og saa vaelger du billedet og venter 1 minut til den har vedhaeftet. og vupti... haaber du kan finde ud af det, kunne vaere dejlig at se hvordan din saa ud

Anmeld

15. april 2013

M&J87

Anonym skriver:

efter forventet mens dag, hvor mange gange proevede du?

Jeg smed billede af min positive test 5+0, i mit foto album.

JEg tror bare jeg havde ægløsning senere end man regner med.Det tror min læge også :-)

Anmeld

15. april 2013

M&J87

Anonym skriver:

der hvor du skriver tilbage, scoller du LIDT laengere ned af siden. Saa finder du "vaelg filer" og saa vaelger du billedet og venter 1 minut til den har vedhaeftet. og vupti... haaber du kan finde ud af det, kunne vaere dejlig at se hvordan din saa ud

Aha.. okay, jeg blev ved med at trykke på det forkerte  :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.