Udendøre i VS

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Vores er ude hver dag uanset vejret. Så er det bare godt med tøj på som pædagogerne siger, men det er selvfølgelig ikke i lige så lang når det er rigtig koldt. sidste uge var de ude både formiddag og eftermiddag hver dag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2013

baby012

Her er de ude hvis solen skinner og/eller det er roligt i vejret 

Anmeld

14. april 2013

Mother-love

De er ude om formiddag hvis vejret ikke er forfærdeligt. De kommer vidst også ud om eftermiddagen. Isabella gør ikke fordi hun kun er på deltid så hunner aldrig at komme ud der om eftermiddagen.

Anmeld

14. april 2013

mor88

Jakob'sMor skriver:

I min søs vs er de gerne ude hverdag, både formiddag og eftermiddag

Ej, det ville jeg også ønske for min datter. Jeg har prøvet at snakke med pædagogerne om det, men de siger, at de går altid udenfor, når det er godt vejr. Problemet er så bare, at der kan gå en hel uge, uden at de har leget udenfor! Når vi så kommer hjem fra VS, er det rigtig svært at få hende indenfor, vi er som regel udenfor i en time inden hun er klar til at gå indenfor. Og det går ud over aftensmaden.

Jeg synes lidt, at pædagogerne tænker mere på dem selv end på børnene og deres behov

Anmeld

14. april 2013

mor88

mor:) skriver:

Vores er ude hver dag uanset vejret. Så er det bare godt med tøj på som pædagogerne siger, men det er selvfølgelig ikke i lige så lang når det er rigtig koldt. sidste uge var de ude både formiddag og eftermiddag hver dag 

det lyder til at være en god VS 

Anmeld

14. april 2013

TNBC

mor88 skriver:

Ej, det ville jeg også ønske for min datter. Jeg har prøvet at snakke med pædagogerne om det, men de siger, at de går altid udenfor, når det er godt vejr. Problemet er så bare, at der kan gå en hel uge, uden at de har leget udenfor! Når vi så kommer hjem fra VS, er det rigtig svært at få hende indenfor, vi er som regel udenfor i en time inden hun er klar til at gå indenfor. Og det går ud over aftensmaden.

Jeg synes lidt, at pædagogerne tænker mere på dem selv end på børnene og deres behov

Ja det lyder lidt sådan. Der er jo en grund til at børn har regntøj, gummistøvler og varmt overtøj med, for at de netop kan komme ud i alt vejr. Hvor jeg er, har vi "flyverdragte" til voksne.
Vi går ud efter brød som vi spiser lige omkring kl.9 og så til vi spiser frokost. Og så efter frugt om eftermiddagen.
Børn skal ud, der har de behov for. De skal brænde energi af.
At have børnene inde hele tiden, bliver også for meget for pædagoger, for børnene bliver rasteløse.
Jeg synes ikke helt det lyder som en god vs, hvis de tænker mere på.fem selv end børnene.

Anmeld

14. april 2013

MorEllen

mor88 skriver:

til jer, der har barn/børn i VS

hvor mange gange om ugen er jeres barn udendøre i VS? Altså at de leger udenfor mener jeg?

mit barn er et rigtigt udendørsmenneske, og jeg synes nemlig, at pædagogerne virker lidt slappe når det kommer til at gå ud at lege. Det sker kun, når solen skinner og der ikke er nogen vind, på trods af, at VS børnene har et stort område, som er separat fra BH børnene.

jeg kan mærke stor forskel på mit barns humør, når de har været udenfor.

I vores vuggestue er de udenfor flere gange om dagen, uanset vejr. De spiser tit eftermiddagsmad udenfor også, med mindre der rejner. Det er da helt trist at pædagogerne ikke "gider" tage de små børn med ud Det må du få lavet om på

Anmeld

14. april 2013

(august)

Hej 

Vores vs er også lidt sløve hvad det angår. 

Som udgangspunkt har de én ugentlig ude dag pr stue også er det ikke sikkert det holder hvis de nu synes det er dårligt vejr. Det er også selvom da den ældste startede at de brystede sig af at de var meget ude og man skulle sørge for at garderoben var up to date. 

Vores har i denne svære overgang fra vinter til forår haft både flyverdragt, vanter, huer, termotøj, regntøj, vinterstøvler og gummistøvler, men alligevel er de sjældent ude.

Nu hvor det er blevet lidt varmere er de dog blevet bedre til at komme ud om eftermiddagen.

Anmeld

14. april 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
I min søns vuggestue er de ude 2-4 gange om ugen i vinterperioden hvor de så laver aktiviteter inde i forår/sommer et de ude minimum 1 gang om dagen.

Anmeld

14. april 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
mor88 skriver:

det lyder til at være en god VS 

Vi er rigtig glade for den og pædagogerne. De er også gode til at være kreative med børnene. Det er meget ofte vi får noget med hjem...også når de har bagt boller/brød med børnene 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.