Anonym skriver:
jeg har fået en god ide. men jeg vil ikke fortælle for meget om det endnu. jeg vil gerne vide om nogen kender reglerne for at undervise andre ? jeg ville undervis andre i en gren af det jeg selv er uddannet indenfor således at de kan bruge det i mild grad. Kan man det uden at spørge nogen? f.eks. hvis jeg var zkolelærer og ville undervise nogle unge mennesker der så skulle gå ud efterfølgende som lektiehjælpere? men hvor jeg så står for at formidle og organisere g, men også som garent for lektiehjælpens kvalitet . Dette er dog et eksempel da jeg ikke helt vil afsløre min ide før den er tænkt helt igennem.
uh er ikke helt sikker på, at jeg forstår dit spørgsmål korrekt, men også lidt svært at svare på, når det ikke er helt konkret. Men jeg tænker, at hvis man f.eks. tager en ting som CL (cooperative learning) så har Cooperative Learning DK har som eneste kursusudbyder i Danmark licens til at tilbyde kurser i Kagan Cooperative Learning og man vil derfor ikke bare kunne gå ind og begynde at lave sin egen undervisning/kurser.
Ovenstående er blot et eksempel, da jeg ikke er helt sikker på, om det er lidt i samme boldgade.
Anmeld