billeder af scanning?? pige eller dreng..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.025 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. juni 2009

S.L.S

jeg var desværre ikke så heldig at få billedet med fra scanning af kønnet.. scanning sygeplejersken var 100% på hun så 3 streger som indikerede (undskyld sproget) skamlæber... og det hænger jo i realiteten sammen.. har derefter tjekket nettet som en gal for evt at finde billeder af det samme, men desværre uden held...
er der nogle af jer piger herinde der ligger inde med et tydeligt billede, fra jeres scanning.. kan godt erinde den cheeseburger jeg så på skærmen den dag, men kunne godt liiiiige tænke mig at se om i havde det samme billede...

på forhånd tak...

p.s et lille billede af min "prinsesse" i sin hule er i dag 24 uger henne...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2009

Melissa´s Mor

Hej
Jeg har et billed fra 3D scanning hvor man kan se kønnet..
Får nemlig en lille pige.. smiler...

Anmeld

27. juni 2009

louisepigen23

hvis hun har sagt hun næsten er sikker på det er det det.... mener ikke de siger det hvis de ikke er 99,9 % sikre på det... eller hva?

knus louise

Anmeld

27. juni 2009

S.L.S

Melissa´s Mor skriver:

Hej
Jeg har et billed fra 3D scanning hvor man kan se kønnet..
Får nemlig en lille pige.. smiler...

kunne jeg så lokke dig til at lægge det ind.. har lige kigget på you tube og der viste de faktisk det samme som jeg så... ved ikke hvorfor jeg er i tvivl.. nok fordi vi har så mange drenge i familien.. har selv 2 i forvejen og manden 1 så er lidt hmm..

Anmeld

27. juni 2009

S.L.S

louisepigen23 skriver:

hvis hun har sagt hun næsten er sikker på det er det det.... mener ikke de siger det hvis de ikke er 99,9 % sikre på det... eller hva?

knus louise

det er bare fordi man hører så meget og så er det bare det modsatte.. er selvfølgelig ligeglad med kønnet, men kunne være kanon sjovt med en tøs..

Anmeld

27. juni 2009

louisepigen23

S.L.S skriver:

det er bare fordi man hører så meget og så er det bare det modsatte.. er selvfølgelig ligeglad med kønnet, men kunne være kanon sjovt med en tøs..

Ja det forstår jeg godt.... men sys bare jeg har hørt at de undlader at sige noget hvis de ikke er næsten helt sikrer... det er bare hvad jeg har hørt

Anmeld

27. juni 2009

Melissa´s Mor

Det ligger på min profil..

Anmeld

27. juni 2009

S.L.S

Melissa´s Mor skriver:

Det ligger på min profil..

det må være billede nr 5
ligner meget det jeg så...
må hellere tage mig sammen selv til den 3D...

1000 tak for kigget og hjælpen

Anmeld

27. juni 2009

NaFe

her er et 3d af min lille pige....der er en lille pil der pejer på skamlæberne..det var meget tydeligt a det var en pige...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. juni 2009

S.L.S

louisepigen23 skriver:

Ja det forstår jeg godt.... men sys bare jeg har hørt at de undlader at sige noget hvis de ikke er næsten helt sikrer... det er bare hvad jeg har hørt

ja men nogle kan desværre også være for hurtigt i svinget.. så lige billedet hos melisa.. ligner rigtig godt...

og tak for respons...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.