Eksem-lignede udslæt v. albuehasen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2013

Maja88

KittyCatta skriver:

Altså det med at gøre brug af fede cremer.

Så ville jeg gå en tur til lægen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2013

KittyCatta

Maja88 skriver:

Så ville jeg gå en tur til lægen

Ah, det ville jeg jo helst gerne undgå, men okay. Det har i hvert fald vist sig de sidste 15 år, hvis ikke mere. Så der er jo ikke så meget andet at gøre.

Tak for svar

Anmeld

13. april 2013

Maja88

KittyCatta skriver:

Ah, det ville jeg jo helst gerne undgå, men okay. Det har i hvert fald vist sig de sidste 15 år, hvis ikke mere. Så der er jo ikke så meget andet at gøre.

Tak for svar

15 år og du har ikke været ved lægen endnu??

Anmeld

13. april 2013

KittyCatta

Maja88 skriver:

15 år og du har ikke været ved lægen endnu??

Nej, det må jeg indrømme at jeg ikke har  Som jeg også har skrevet tidligere i tråden synes jeg at det måske er lidt overkill at gå til lægen med det. Synes jeg har rigeligt med lægebesøg i forvejen.

Ofte har jeg egentlig tænkt på at tage til lægen med det, men er igen kommet fra det af forskellige årsager, og så er det lige pludselig væk igen. Så går der et par måneder og så kommer det igen.
Ligeledes mente mine forældre ikke at det var nødvendigt at gå til lægen med det, da jeg var barn/teenager.

Men ringer til lægen mandag morgen og hører hvad jeg skal gøre. 

Anmeld

13. april 2013

Maja88

KittyCatta skriver:

Nej, det må jeg indrømme at jeg ikke har  Som jeg også har skrevet tidligere i tråden synes jeg at det måske er lidt overkill at gå til lægen med det. Synes jeg har rigeligt med lægebesøg i forvejen.

Ofte har jeg egentlig tænkt på at tage til lægen med det, men er igen kommet fra det af forskellige årsager, og så er det lige pludselig væk igen. Så går der et par måneder og så kommer det igen.
Ligeledes mente mine forældre ikke at det var nødvendigt at gå til lægen med det, da jeg var barn/teenager.

Ja kom lige afsted

Anmeld

13. april 2013

MorDk

KittyCatta skriver:

Synes efterhånden jeg har prøvet alt, og intet virker. Bruger rigeligt med fede cremer, men udslættet blusser bare mere op.

Har du prøvet Ceridal?

Anmeld

13. april 2013

mor88

Hej,

jeg har en mild form for astma, der ofte i perioder viser sig som astmaeksem. mit er samme sted som dit og ligner dit utrolig meget, og der klør også rigtig meget. Det plejer at vise sig i albuehasen, knæhasen og bag øret.

Prøv at købe hydrokortison creme fra apoteket.

det er typisk, at folk med høfeber eller astma får dette eksem i perioder. Prøv at google "atopisk eksem".

Anmeld

14. april 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
KittyCatta skriver:

Jeg har haft præcis det samme og har det igen og jeg fik dengang at vide at det var børneeksem. Han udskrev noget creme og kunne smøre på og det hjalp. Mange år efter har jeg så fået det igen så jeg skal ihvertfald en tur til lægen. Synes også at du skal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.