Konfirmation - Tøj til mor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

838 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. april 2013

Kloster

Ja det er virkelig et dilemma...

Har kigget og kigget efter kjoler, men synes det er VILD korte, dem der er fremme. Ell helt helt lange.

Hvad skal jeg have på... Jeg er en str M og er 158 cm høj og er 36 år. Skal bestemt have hæle på den dag og noget tøj, jeg kan tage af og på afhængig af temp.

Ved sidste konfirmation for 2 år siden have jeg hvide stumpbukser, lys stor tunika (vejede 7-8 kg mere dengang end nu) og havde høje sandaler på.

Hvad kunne være smart og flot til mig uden af koste en formue...

Sæt evt billeder ind...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2013

gædde/gitte

Kloster skriver:

Har kigget og kigget efter kjoler, men synes det er VILD korte, dem der er fremme. Ell helt helt lange.

Hvad skal jeg have på... Jeg er en str M og er 158 cm høj og er 36 år. Skal bestemt have hæle på den dag og noget tøj, jeg kan tage af og på afhængig af temp.

Ved sidste konfirmation for 2 år siden have jeg hvide stumpbukser, lys stor tunika (vejede 7-8 kg mere dengang end nu) og havde høje sandaler på.

Sæt evt billeder ind...

ja nu kender jeg jo mest til de mærker jeg står og sælger i min butik... men Culture, freequent og soya har lavet et par fede kjoler i år. De er ikke korte til dig! priser 399-799. find forhandler på nettet

Anmeld

16. april 2013

serinasmor

Sæt evt billeder ind...

hvis du har gode ben .... denne http://www.ellos.dk/ellos-collection/kjole/388112? N=1z141poZ1z141scZ1z141o8&Nao=0 kan evt bruges med hvide leggins/ alm stømpebukser og cardigan i farveskala til kjolen... den rød/grønne er også god ..

Denne er også fin http://www.ellos.dk/ellos-sara-kelly/kjole/397205? N=1z141poZ1z141sbZ1z141i2Z1z141o8&Nao=27&N s=RankValue5|1

evt med figursyet jakke til / sommerskjorte

Jeg har i øvrigt lige målt på mig selv (162 lav) og nederste kjole vil gå til lige over knæet øverste til ca. midt knæ ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.