Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der nogle af jer der ved hvordan det ser ud vis man bliver gravid når man får revilidering.?
stopper de revilideringen eller udskyder de den bare så man efter barsel igen kan starte uddannelsen man var i gang med
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Er der nogle af jer der ved hvordan det ser ud vis man bliver gravid når man får revilidering.? stopper de revilideringen eller udskyder de den bare så man efter barsel igen kan starte uddannelsen man var i gang med
jeg ved det ikke men det her var hvad jeg kunne finde til dig og ud fra det ville mit gæt være du beholder dine penge og ikke ryger på kontanthjælp: http://dindebat.dk/spoerge-joergen/436967-revalidering-og-barsel-socialraadgiver-kom-hid.html
Mette N skriver: jeg ved det ikke men det her var hvad jeg kunne finde til dig og ud fra det ville mit gæt være du beholder dine penge og ikke ryger på kontanthjælp: http://dindebat.dk/spoerge-joergen/436967-revalidering-og-barsel-socialraadgiver-kom-hid.html
Tak for linket.
havde været inde på den og se.
Men da dette langtfra var en planlagt gravilitet står vi nu med et svært valg, vis min revilidering vil ryge pga at vi beholder eller vi ikke hurtigt får lavet bytte ansøgning med bolig så bliver det til det værste valg i mit liv
Din jobplan og revalidering vil løbe som planlagt, men blive forlænget med 1 års barsel - dog fortsætter revalideringsydelsen selvom du er på barsel.
Hvem? skriver: Din jobplan og revalidering vil løbe som planlagt, men blive forlænget med 1 års barsel - dog fortsætter revalideringsydelsen selvom du er på barsel.
Ok så på revaliderings fronten vil der intet ske ud over at jeg bliver forlænget med et år.?
Anonym skriver: Ok så på revaliderings fronten vil der intet ske ud over at jeg bliver forlænget med et år.?
Nej, lige præcis, din ydelse fortsætter selvom du er på barsel, din jobplan sættes på standby og fortsættes efter endt barsel
Hvem? skriver: Nej, lige præcis, din ydelse fortsætter selvom du er på barsel, din jobplan sættes på standby og fortsættes efter endt barsel
Super så skal vi ikke bekymre os om det.
Så er det kun boligen vi lige skal se om kan blive ordnet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128