Reviledering og gravilitet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. april 2013

Anonym trådstarter

Er der nogle af jer der ved hvordan det ser ud vis man bliver gravid når man får revilidering.?

stopper de revilideringen eller udskyder de den bare så man efter barsel igen kan starte uddannelsen man var i gang med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2013

mn

Anonym skriver:

Er der nogle af jer der ved hvordan det ser ud vis man bliver gravid når man får revilidering.?

stopper de revilideringen eller udskyder de den bare så man efter barsel igen kan starte uddannelsen man var i gang med

jeg ved det ikke men det her var hvad jeg kunne finde til dig og ud fra det ville mit gæt være du beholder dine penge og ikke ryger på kontanthjælp:  http://dindebat.dk/spoerge-joergen/436967-revalidering-og-barsel-socialraadgiver-kom-hid.html

Anmeld

13. april 2013

Anonym trådstarter

Mette N skriver:

jeg ved det ikke men det her var hvad jeg kunne finde til dig og ud fra det ville mit gæt være du beholder dine penge og ikke ryger på kontanthjælp:  http://dindebat.dk/spoerge-joergen/436967-revalidering-og-barsel-socialraadgiver-kom-hid.html

Tak for linket.

havde været inde på den og se.

Men da dette langtfra var en planlagt gravilitet står vi nu med et svært valg, vis min revilidering vil ryge pga at vi beholder eller vi ikke hurtigt får lavet bytte ansøgning med bolig så bliver det til det værste valg i mit liv 

Anmeld

13. april 2013

Hvem?

Anonym skriver:

Din jobplan og revalidering vil løbe som planlagt, men blive forlænget med 1 års barsel - dog fortsætter revalideringsydelsen selvom du er på barsel.

Anmeld

13. april 2013

Anonym trådstarter

Hvem? skriver:

Din jobplan og revalidering vil løbe som planlagt, men blive forlænget med 1 års barsel - dog fortsætter revalideringsydelsen selvom du er på barsel.

Ok så på revaliderings fronten vil der intet ske ud over at jeg bliver forlænget med et år.?

Anmeld

14. april 2013

Hvem?

Anonym skriver:

Ok så på revaliderings fronten vil der intet ske ud over at jeg bliver forlænget med et år.?

Nej, lige præcis, din ydelse fortsætter selvom du er på barsel, din jobplan sættes på standby og fortsættes efter endt barsel

Anmeld

14. april 2013

Anonym trådstarter

Hvem? skriver:

Nej, lige præcis, din ydelse fortsætter selvom du er på barsel, din jobplan sættes på standby og fortsættes efter endt barsel

Super så skal vi ikke bekymre os om det.

Så er det kun boligen vi lige skal se om kan blive ordnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.