i ved nok godt hvem jeg er, men har bare brug for at der ikke kan blive søgt på min brugernavn, og så dette kommer frem.. og har bare brug for at komme ud med det
Jeg doneret æg mange gange, og vi har prøvet i noget tid selv, men jeg bliver ved med at tabe, så hvis jeg ikke bliver naturlig gravid inden sommer, får vi en henvisning til behandling, da mine donationer kan have gjort så jeg selv har svært ved at blive gravid nu

er selvfølgelig glad for at jeg har hjulpet en del med at blive gravid - Der er kun et par som ikke blev gravide (men ved ikke hvor mange der har fået barn ud af det) men det er bare så fustrende for mig nu hvor jeg så gerne vil have en mere nu, og har altid haft nemt ved at blive gravid, men lige pludselig kan jeg ikke mere, Danner så gode æg det ved jeg, da en nær veninde er gravid med et af mine æg, og min kærestes sæd er der heller ikke noget med, og bliver os gravid, taber det bare igen inden uge 6-7

er så ked af det os, og det har slået mig helt ud psykisk lige for tiden, forleden var vi ved kæresten søster der lige har fået barn, og jeg kunne bare slet ikke se eller holde på barnet, det gjorde mig så ked af det- men heldigvis forstod min svigerinde det da hun selv var i behandling i 2 år før det lykkedes for dem

men har det bare så dårligt med det hele for tiden
Anmeld