Radio på badeværelset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.450 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. april 2013

Annemor...

Halløj I skønne kvinder

Jeg er ved at kigge efter radio til badeværelset, men synes ikke rigtig at jeg kan finde noget.

Er der nogen af jer der hare en radio på badeværelset. Hvis ja, hvilken en??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2013

TNBC

Annemor... skriver:

Halløj I skønne kvinder

Jeg er ved at kigge efter radio til badeværelset, men synes ikke rigtig at jeg kan finde noget.

Jeg havde bare en cdafspiller derude.
Det er vel at finde en der ikke bliver påvirket af dampe(hvis nogen gør det)

Anmeld

13. april 2013

Annemor...

Yurie skriver:

Jeg havde bare en cdafspiller derude.
Det er vel at finde en der ikke bliver påvirket af dampe(hvis nogen gør det)

Ja, men synes bare ikke at jeg kan finde nogen når jeg søger på radio badeværelse

Anmeld

13. april 2013

sne190810

Jeg  har en alm DAB-radio som står ude på mit badeværelse. Den er fra Fona og kostede 599 kr i tidernes morgen. Mener mærket er Dantax eller sådan noget  

Anmeld

13. april 2013

Annemor...

sne190810 skriver:

Jeg  har en alm DAB-radio som står ude på mit badeværelse. Den er fra Fona og kostede 599 kr i tidernes morgen. Mener mærket er Dantax eller sådan noget  

Okay og den kan godt holde til fugten??

Anmeld

13. april 2013

banana3

Annemor... skriver:

Halløj I skønne kvinder

Vi har en cube radio, som kan tåle fugt osv, den kommer også med på stranden om sommeren

Anmeld

13. april 2013

Annemor...

banana3 skriver:

Vi har en cube radio, som kan tåle fugt osv, den kommer også med på stranden om sommeren

Havde bare tænkt lidt på en DAB radio, men dem jeg kan finde koster bare fra 1000 og op

Anmeld

13. april 2013

sne190810

Havde bare tænkt lidt på en DAB radio, men dem jeg kan finde koster bare fra 1000 og op

Det er også mange penge. Jeg syntes at det jeg av for min bare, er en del penge. så jeg kan snildt følge dig. 

Anmeld

13. april 2013

Annemor...

sne190810 skriver:

Det er også mange penge. Jeg syntes at det jeg av for min bare, er en del penge. så jeg kan snildt følge dig. 

Det er fordi jeg snart har fødselsdag også skulle det lige være et ønske, men vi plejer at give hinanden for 600 kr så det ville være fint, hvis jeg kunne finde en i det prisleje

Anmeld

13. april 2013

banana3

Annemor... skriver:

Vi har 2 radioer fra Mango også, en i køkkenet og stuen, og det er en meget bedre lyd end den der cube. De er mega dyre, men helt klart pengene værd!! Det gode ved de der mango radioer er også at vi med et stik kan sætte computer og telefon til, og bruge dem til højtaler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.