Hvilke komiske oplevelser har du haft?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

284 visninger
0 svar
0 synes godt om
27. juni 2009

Bondepigen

Kom lige til at sidde og tænke lidt tilbage på dengang jeg boede i Aalborg.

Det er dog ikke mig der har dummet mig i den historie jeg vil fortælle her, men jeg var med til at opleve det...

Jeg havde haft en god aften i byen med en veninde og vi var bare så friske, da Jomfru Ane gade lukkede, så vi fortsatte på værtshus og tog først hver til sit om eftermiddagen.

Jeg var temmelig pløret, og da bussen kom, da jeg var på vej hjem (boede i vestbyen) besluttede jeg mig for at hoppe på den. Den var fyldt til randen med AAB fans og andre passagerer både unge som gamle. Jeg kunne dog hurtigt få en siddeplads, da der var nogle der forlod bussen.

Der stod en AAB fan og talte med buschaufføren, og jeg sad bare ligeså stille og var lalleglad efter den gode bytur. Pludselig blev der bare helt hvidt i bussen. Der kom ligesom en tyk hvid tåge i hele bussen, og folk blev forskrækkede og forstod ikke, hvad der skete. Jeg blev osse temmelig chokeret og tænkte, hvad sker der??? Efter nogle sekunder gik det op for os alle, at fordi bussen var så fyldt, havde ham AAB fanen kommet til at læne sig op af pulverslukkeren.

Alle var fuldstændig hvide som snemænd. Og jeg mener ALLE. Det første jeg tænkte var: Stakkels alle de ældre damer der skulle til kaffe hos veninderne, og så begyndte jeg bare at grine, og jeg skraldgrinede hele vejen fra bussen Jeg var glad for at jeg var beruset, ellers havde jeg nok syntes det var temmelig pinligt at gå der. Min kæreste så noget forkert ud i hovedet, da han så mig, og spurgte, hvad JEG havde lavet og så skraldgrinede jeg igen.

Det var simpelthen en af de mest komiske oplevelser jeg har haft.

Var du mon osse med på den bus??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.