DET kan pisse mig af !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2013

jydeinden

næste gang han mener han er ihh og åhh så syg så spørg du ham bare hvilken ven han skal ud med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2013

Anonym trådstarter

PrincessTanja skriver:

Idiot - ej undskyld kunne bare ikke lade være.. sidder her og bliver mopset på dine vegne hehe..

Tænk at man kan blive så irriteret over det!
Spurgte ham også om ikke han syntes det var fejt. så siger han bare undskyld! Altså

Anmeld

13. april 2013

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

Hænæste gang han mener han er ihh og åhh så syg så spørg du ham bare hvilken ven han skal ud med.

Hæ hæ .

Anmeld

14. april 2013

Sabsy

Anonym skriver:

Det der med at kæresten hele formiddagen ligger og klager over han er syg, og jeg har hjulpet ham i hoved og r*v for at flyve ud af døren når kammeraten skriver, ej hvor kan det pisse mig af :-o ..
-spørger så om ikke han var syg? For at jeg får og vide at jeg skal slappe af... arghh..

M Æ N D! Haha, de er ikke altid nemme at jomglere med, men vi har jo brug for dem.. Se det som en win win, du for alene "tøsetid" og han kan bliver "rask" (åbenabrt) på rekordtid - hellere det en mande ynk og sygdom

God søndag

Anmeld

14. april 2013

C-Dog

Haha, jeg lavede samme stunt for noget tid siden ;-) tænkte slet ikke det kunne ses som et lidt provokerende nummer da min veninde skrev og jeg så hoppede i bad og til hyggeaften, fik da også både cola og mad serveret dagen efter da jeg stadig var syg og også på mystisk vis havde fået tømmermænd :-P
Håber i finder ud af det. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.