Sikke en ros (Børnehave)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

721 visninger
7 svar
6 synes godt om
13. april 2013

Anonym trådstarter

Iiiih det var dejligt at hente den lille igår, det er det nu altid men lige igår ekstra dejligt!! Vi deler barn 7/7 da faderen og jeg er skilt

Igår startede min uge og da jeg kommer i Børnehaven, hiver en pædagog fat i mig og fortæller mig at jeg har et meget fremmeligt barn. Hun viser mig en tegning mit barn har lavet og viser mig en, en som en dreng på fem har lavet - og var fuldstændig målløs, den måde mit barn tegner på er helt vildt! Sproget er og så på stadie med en fem årig.

Mit barn er 2år og 7mdr
De vil nu undersøge om der er tilbud via kommunen som kan bruges til barn

Bare lidt jubel sådan en lørdag morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

bøllen

Det er altid skønt når ens poder bliver rost .

kan godt forstår du er stolt .

er dit barn startet tidligere i børnehave grundet det er fremmeligt?

Anmeld

15. april 2013

Anonym trådstarter

bøllen skriver:

Det er altid skønt når ens poder bliver rost .

kan godt forstår du er stolt .

er dit barn startet tidligere i børnehave grundet det er fremmeligt?

Ja, 7mdr før "rigtig" tid..

Anmeld

15. april 2013

L&V

Anonym skriver:

Iiiih det var dejligt at hente den lille igår, det er det nu altid men lige igår ekstra dejligt!! Vi deler barn 7/7 da faderen og jeg er skilt

Igår startede min uge og da jeg kommer i Børnehaven, hiver en pædagog fat i mig og fortæller mig at jeg har et meget fremmeligt barn. Hun viser mig en tegning mit barn har lavet og viser mig en, en som en dreng på fem har lavet - og var fuldstændig målløs, den måde mit barn tegner på er helt vildt! Sproget er og så på stadie med en fem årig.

Mit barn er 2år og 7mdr
De vil nu undersøge om der er tilbud via kommunen som kan bruges til barn

Bare lidt jubel sådan en lørdag morgen

Alti

Anmeld

15. april 2013

L&V

Månsson skriver:

Alti

Altid dejligt med ros.. Hvilke tilbud tænker du på?

Anmeld

15. april 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Altid dejligt med ros.. Hvilke tilbud tænker du på?

Tænker flere udfordringer, da de faktisk er i tvivl om BH er for "nemt".. Jeg er meget forvirret, fordi jeg vil ikke presse på, men som de siger at det h*n kan, skal jeg heller ikke stoppe.. What to do... :/

Anmeld

15. april 2013

L&V

Anonym skriver:

Tænker flere udfordringer, da de faktisk er i tvivl om BH er for "nemt".. Jeg er meget forvirret, fordi jeg vil ikke presse på, men som de siger at det h*n kan, skal jeg heller ikke stoppe.. What to do... :/

Ka jo kun tale for mig selv men tænker bare man ska gi dem muligheden for at være små osv så længe man ka. han ska hurtigt nok komme i skole og blive udfordret der.. børnehave hander jo om meget mere end intelligens stimulering

Anmeld

15. april 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Ka jo kun tale for mig selv men tænker bare man ska gi dem muligheden for at være små osv så længe man ka. han ska hurtigt nok komme i skole og blive udfordret der.. børnehave hander jo om meget mere end intelligens stimulering

Helt enig!.. Ingen tvivl..
Det også det jeg har tænk, og det er det jeg ikke vil tage fra mit ban

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.