Puha den ventetid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

660 visninger
10 svar
5 synes godt om
12. april 2013

Joerse

Jeg synes godt nok de 14 dage går laaangsomt.. Hold nu op der er længe til d. 23 

Hvorfor skal der hele tiden være tanker omkring hvordan det nu skal gå, hvorfor kan man da ikke bare glemme det i de 14 laaange dage.. 

Puha jeg synes det er træls.. 

Det skifter hele tiden gårdet, går det ikke, går det, går det ikke, går det, går det ikke!!!  Arg jeg bliver skør..

Nå men god aften derude, skulle bare lige lukke luft ud 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2013

ønskebørn74

Joerse skriver:

Jeg synes godt nok de 14 dage går laaangsomt.. Hold nu op der er længe til d. 23 

Hvorfor skal der hele tiden være tanker omkring hvordan det nu skal gå, hvorfor kan man da ikke bare glemme det i de 14 laaange dage.. 

Det skifter hele tiden gårdet, går det ikke, går det, går det ikke, går det, går det ikke!!!  Arg jeg bliver skør..

Samme her.. Og fedt.. Vi har jo BP samme dag.... 

Anmeld

13. april 2013

Bshizzle

.. smukke.. Du ved hvor du altid kan snakke ud.. 

Anmeld

13. april 2013

gædde/gitte

Joerse skriver:

åhhhhhhhhhhhhhh....... ja..... det er ulideligt.....

Vi holder det heller ikke ud.... Sukker og pruster som et alderdomshjem i de 14 dage!

til dig..... og send så lige et kram tilbage til mig.. som skal vente fucking 2 mrd, før jeg overhovede kommer igang igen!!! (pludselig havde jeg haft æl på 5-6 dagen, så missede forsøget... skal så ha lavet en HSU engang når min mens kommer....så ryger der jo lige en mrd mere... inden vi igen kan vente på mens og forhåbelig få gang i behandling igen)

lorte krop...............

Anmeld

13. april 2013

Joerse

ønskebarn74 skriver:

Samme her.. Og fedt.. Vi har jo BP samme dag.... 

Ja det er sku røv med den ventetid.. Okey fedt, så  vi for det er der for os begge 

Anmeld

13. april 2013

tarkoflen

Det er bare ulideligt at gå og vente, og tiden er uendelig!

Jeg for at l venter på rigtig gode nyheder

Anmeld

13. april 2013

Joerse

Bshizzle skriver:

.. smukke.. Du ved hvor du altid kan snakke ud.. 

Ja, det ved jeg i hvert fald, tak smukke

Anmeld

13. april 2013

Joerse

gædde/gitte skriver:

åhhhhhhhhhhhhhh....... ja..... det er ulideligt.....

Vi holder det heller ikke ud.... Sukker og pruster som et alderdomshjem i de 14 dage!

til dig..... og send så lige et kram tilbage til mig.. som skal vente fucking 2 mrd, før jeg overhovede kommer igang igen!!! (pludselig havde jeg haft æl på 5-6 dagen, så missede forsøget... skal så ha lavet en HSU engang når min mens kommer....så ryger der jo lige en mrd mere... inden vi igen kan vente på mens og forhåbelig få gang i behandling igen)

lorte krop...............

Ej sikke en omgang, som om det ikke er hårdt nok at være igennem alt det her i forvejen.. 

Stort til dig og alt held og lykke til jer når igen kan komme igang.. 

Og tak for krammeren til mig 

Anmeld

13. april 2013

Joerse

tarkoflen skriver:

Det er bare ulideligt at gå og vente, og tiden er uendelig!

Jeg for at l venter på rigtig gode nyheder

Tak  Det ville være verdens klasse at få gode nyheder

Anmeld

13. april 2013

Putomanen

Ventetiden er utrolig hård og pinefuld. Det ene øjeblik er man overbevist om, at det lykkes og det næste er det modsat.
Jeg håber du klarer den nogenlunde igennem, og snart står med en rigtig god nyhed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.