Slik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.363 visninger
17 svar
8 synes godt om
12. april 2013

AMM00

Hej alle.. Håber i kan hjælpe jeg leder efter noget slik som jeg slet ikke kan huske hvad hedder og kan. Heller ikke finde et billede af det. Men det er sådan en halv kort aflang slik som er sort foroven og hvid forneden og den kan være omvendt hvis man vender den om den har en frisk smag som Mint agtig. Nogle som kender den udfra beskrivelsen ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2013

lucas<3

Ja 

de har det tit som bland selv slik smager mega godt

Anmeld

12. april 2013

TNBC

Maro00 skriver:

Hej alle.. Håber i kan hjælpe jeg leder efter noget slik som jeg slet ikke kan huske hvad hedder og kan. Heller ikke finde et billede af det. Men det er sådan en halv kort aflang slik som er sort foroven og hvid forneden og den kan være omvendt hvis man vender den om den har en frisk smag som Mint agtig. Nogle som kender den udfra beskrivelsen ?

Ved godt hvilke du tænker på, men kan bare ikke huske hvad de hedder. Hvor irriterende.

Anmeld

12. april 2013

De3Guldklumper

Maro00 skriver:

Tror godt jeg ved hvad det er du snakker om men jeg kan simpelthen ikke komme i tanke om hvad de hedder

Anmeld

12. april 2013

Laulund87

Jeg aner heller ikke hvad de hedder, men de smager vildt godt

Anmeld

12. april 2013

De3Guldklumper

Man kan få nogen fra Katjes i Bjørneansigter som smager lige sådan

Anmeld

12. april 2013

cecilie1984

mindes at huske de findes i bilka og føtex blandselv slik

Anmeld

12. april 2013

L86

12. april 2013

Annemor...

Hedder de ikke tryllestave eller noget i den retning??

Anmeld

12. april 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP
Maro00 skriver:

Mener de hedder tryllestave :-)

//Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.