En hyldest til vores mænd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

626 visninger
9 svar
18 synes godt om
12. april 2013

malliebooh

Ligeså træls og dumme de kan være at høre på, ligeså dejlige er de sgu også! 

Jeg har netop sendt min kæreste afsted i byen sammen med nogle af hans venner, så hunden og jeg skal bare råhygge og putte herhjemme i mens 

Jeg fik et dejligt stort smækkys og kram inden han tog afsted og jeg føler mig til tider som nyforelsket på trods af at vi snart har været sammen i 4 år .. Jeg elsker ham sgu .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2013

Trekløver(:

Ja de er sku gode nok de mænd  

Håber du får en god afslappende aften, jeg har lige sendt min mand afsted til sektorfest i firmaet, så herhjemme står den også bare på hygge med burger og film 

Anmeld

12. april 2013

malliebooh

malle23 skriver:

Ja de er sku gode nok de mænd  

Håber du får en god afslappende aften, jeg har lige sendt min mand afsted til sektorfest i firmaet, så herhjemme står den også bare på hygge med burger og film 

Uh det lyder også lækkert da Jeg er hoppet i nattøjet og smidt dynen på sofaen  

Anmeld

12. april 2013

Trekløver(:

malliebooh skriver:

Uh det lyder også lækkert da Jeg er hoppet i nattøjet og smidt dynen på sofaen  

Lyder dejligt .. Det er nu også godt med en aften alene på sofaen en gang imellem  

Anmeld

12. april 2013

malliebooh

malle23 skriver:

Lyder dejligt .. Det er nu også godt med en aften alene på sofaen en gang imellem  

Ja det er det Det er også en god tid til at få set de film manden ikke vil se! Men du må ihvertfald også have dig en hyggelig aften

Anmeld

12. april 2013

Sitrani

malliebooh skriver:

Jeg har netop sendt min kæreste afsted i byen sammen med nogle af hans venner, så hunden og jeg skal bare råhygge og putte herhjemme i mens 

Jeg fik et dejligt stort smækkys og kram inden han tog afsted og jeg føler mig til tider som nyforelsket på trods af at vi snart har været sammen i 4 år .. Jeg elsker ham sgu .. 

Min kæreste er super dejlig rigtig tit - og elsker især at se ham sammen  med vores datter på 21 mdr. Han er den bedste far nogensinde, og man kan virkelig se, at de holder af hinanden - han bruger stort set al sin fritid på os, som familie, og det er jeg super taknemmelig og glad for Der er ingen tvivl om, at han vil vores datter og os det bedste, og det gør mig bare lykkelig... og så har han det dejligste smil, og den bedste humor

Anmeld

12. april 2013

MyLove E

Jeg vil også gerne hylde min kære mand

Han er der altid for mig både i de gode og de svære tider. Ringer jeg og siger jeg har det skidt, ja så slipper han alt hvad han har i hænderne og kommer hjem til mig.

Han passe altid rigtig godt på mig. Tusinde kys til min elskede skat

Anmeld

13. april 2013

MortilElias2010

Jeg følger trop! 

Min er taget ind til en fiskekonkurrence der varer hele weekenden inde i Vejle med sine fiskeklubvenner og hans bror. Totalt mandehørn havde bredt sig da Elias og jeg ringede for at sige godnat  Det er ham vel undt og jeg elsker når han ikke er hjemme, da det ikke sker så tit, og så roder vi lidt mere imens - opvasken kan vente osv.  Super hyggeligt 

Min mand er dejlig og højtelsket  Også her efter 5 år. 

Anmeld

13. april 2013

Bertris

Årh ja de mænd <3

igår ved 22 tiden da jeg sagde jeg ville gå i seng (smadret pga pylre prinsesse natten til igår og hele aftenen igår) forslog han jeg malkede lidt ud så han kunne give vores datter mad næste gang hun meldte sig så jeg kunne sove videre lidt længere, resultat, har sovet mere eller mindre fra 22 til 6

så kan man kun elske sin kæreste ENDNU MERE <3

Anmeld

13. april 2013

pcoramt

malliebooh skriver:

Årh ja de kære mænd..

Vi er pt. På ferie center med noget familie og venner, og da jeg så skulle i seng ved midnatstid var min dejlige kæreste en rigtig gentleman og hjælpe mig op af en meget glat og stejl trappe da jeg bestemt ikke skulle komme til skade og prikken over i'et et par timer senere kommer han lige op for at tjekke om jeg fryser eller om jeg er tørstig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.